Meg og mini med ny spire :) Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Vi har vært litt innom tanken på disse navnene, men synes det er veldig vanskelig og får liksom ingen til å bli bare JA, det var bra, slik som med storebror.... Amalie Emilie Nora Sofie
meg83 Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Hva med... Helene Julie Kristine Nora Sara Silje Maria ?
Fruen+jente okt.10 Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Jeg har ingen konkrete forslag, men tenker vel som så at man bør ha like mange stavelser i jentenavnet som i Andreas - altså 3 stavelser:)
zenta Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Hei sjekk ut norskenavn.no. Her kan du finne avart av mors/fars navn, og betydning av navnet. Andrine eller Andrea er jentenavn av Andreas
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 26. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2010 andrea og andrine er kjempefine, men syns det blir alt for likt når storebror heter andreas. var jo noen fine forslag her, sara likte jeg godt.. nei, er mye man skal tenke på, men det viktigste er vel at man finner et man liker, og ikke at det passer "perfekt" til broren sitt navn! takk for tips, tar gjerne imot flere!
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 27. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 27. april 2010 åå, kom på et fint et: Mathea.. men er ikke fan av navn med "skjulte" bokstaver og slikt i, og navnet kjenner jeg to som har.. æsj, hvorfor skal man være så kresen
rybko Skrevet 28. april 2010 #13 Skrevet 28. april 2010 Hva med Cassandra...? Synes det er veldig fint.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 28. april 2010 Forfatter #14 Skrevet 28. april 2010 oi, her var det mange fine forslag:) men må si ikke alle er i min stil da, tror jeg har litt "kjedelig" smak.. hehe
b_a_b_y_ Skrevet 29. april 2010 #17 Skrevet 29. april 2010 Sønnen vår heter Andreas og når vi ventet nr 2 skulle navnet bli Sandra hvis det ble jente. Det er omtrent like langt, like vanlig og inneholder mange av de samme bokstavene uten at de er for like.
b_a_b_y_ Skrevet 29. april 2010 #18 Skrevet 29. april 2010 Sønnen vår heter Andreas og når vi ventet nr 2 skulle navnet bli Sandra hvis det ble jente. Det er omtrent like langt, like vanlig og inneholder mange av de samme bokstavene uten at de er for like.
har4barn Skrevet 30. april 2010 #20 Skrevet 30. april 2010 JEg liker også de litt "gamle og kjedelige" navnene. hvis jeg får en jente til skal hun hete Johanne eller Runa. Er også veldig glad i navnet Tora.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå