Gå til innhold

tips til jentenavn som passer til Andreas..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært litt innom tanken på disse navnene, men synes det er veldig vanskelig og får liksom ingen til å bli bare JA, det var bra, slik som med storebror....

Amalie

Emilie

Nora

Sofie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med...

Helene

Julie

Kristine

Nora

Sara

Silje

Maria

?

Skrevet

Jeg har ingen konkrete forslag, men tenker vel som så at man bør ha like mange stavelser i jentenavnet som i Andreas - altså 3 stavelser:)

Skrevet

Hei sjekk ut norskenavn.no. Her kan du finne avart av mors/fars navn, og betydning av navnet. Andrine eller Andrea er jentenavn av Andreas

Skrevet

andrea og andrine er kjempefine, men syns det blir alt for likt når storebror heter andreas.

var jo noen fine forslag her, sara likte jeg godt.. nei, er mye man skal tenke på, men det viktigste er vel at man finner et man liker, og ikke at det passer "perfekt" til broren sitt navn!

takk for tips, tar gjerne imot flere!

Skrevet

Andreas og:

Erle

Aurora

Ingrid

Eirin

Skrevet

åå, kom på et fint et: Mathea..

men er ikke fan av navn med "skjulte" bokstaver og slikt i, og navnet kjenner jeg to som har.. æsj, hvorfor skal man være så kresen

Skrevet

ALMA

FILIPPA

LOTTA

Skrevet

oi, her var det mange fine forslag:) men må si ikke alle er i min stil da, tror jeg har litt "kjedelig" smak.. hehe

Skrevet

Sønnen vår heter Andreas og når vi ventet nr 2 skulle navnet bli Sandra hvis det ble jente. Det er omtrent like langt, like vanlig og inneholder mange av de samme bokstavene uten at de er for like.

Skrevet

Sønnen vår heter Andreas og når vi ventet nr 2 skulle navnet bli Sandra hvis det ble jente. Det er omtrent like langt, like vanlig og inneholder mange av de samme bokstavene uten at de er for like.

Skrevet

Det første som slo meg var Line. :-)

Skrevet

JEg liker også de litt "gamle og kjedelige" navnene. hvis jeg får en jente til skal hun hete Johanne eller Runa. Er også veldig glad i navnet Tora.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...