Lykkellig trebarnsmor Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Er det noen som har gode tips mot leggkrampe? Har støttestrømper, hjelper litt, men blir snart sprø av dette...
Knøtte85 Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Enig!!!!! Anyone?? Fy søøøøøren, så smertefullt det er!! Jeg pleier å få det om natten, så jeg skriker til i panikk/smerte (i søvne), og bråvåkner! Noe drit! :-(
mammatetogansketette:)) Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Jeg tok tilskudd av magnesium i forrige sv.skap mot urolige ben. Funka konge på meg! Har akkurat starta igjen, virker som det funker nå også. Magnesium skal vissnok også kunne hjelpe mot muskelkramper... verdt et forsøk? Er ikke skadelig i alle fall, i værste fall kaster du bort en drøy hundrings...
Malva Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Var veldig plaget med leggkrampe om natten i forrige svangerskap. Tok da B-vitaminer og leggkrampene ble borte. B-vitamin kan du ikke få overdosert, kroppen tar det den trenger og skiller ut resten.
vbu Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Sliter med dette sjøl og har lest mange steder at kalsium og magnesium skal hjelpe. Noen sier også kalium som er i bananer. Har begynt med kalsium og magnesium tilskudd men det er litt tidlig for å si om det funker. Har i hvert fall ikke blitt verre de tre dagene jeg har tatt det
siz85 Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Jeg har vært plaget av mye kramper om natten før jeg ble gravid. Begynte å spise mandler og krampene forsvant Inneholder magnesium.
Lykkellig trebarnsmor Skrevet 26. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2010 Takk for svar:-) Får ta meg en tur ut å kjøpe magnesium ol. Skader ikke å prøve;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå