Gå til innhold

Dere som ikke liker intimbarbering pga at dere vil ha det naturlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barberer dere under armene? Eller er det også noe dere er imot?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lite hårvekst under armene...fjerner det lille som er der noen ganger om sommeren når vi reiser ut for å bade eller lignende. Mest fordi mange kommenterer det og jeg ikke vil ta den diskusjonen hver gang vi er ute på noe. Folk har lite og ingenting med hvor jeg barberer meg eller ikke, men det er utrolig hvor frekke noen er.

Gjest sug lut
Skrevet

Nei, jeg fletter. Leggene også, der er det veldig fint med fransk flette og om du vil ha det litt ekstra for en spesiell anledning kan du bare fortsette fletta oppover til du har forbundet den med kjønnshåret, og så avslutte med en liten sløyfe.

Skrevet

Jeg er en feminin dame, som elsker å ta meg godt ut.

Jeg bruker en del tid til å pynte på fasaden.

Piling av huden, kremer, lakere negler, sitte med kurer i håre.

Jeg går gevnilig til frisøren, kliper og striper.

Jeg tar sol, napper øyebryn, simnker meg.

Jeg likker å pynte meg å bruke høye heler.

Jeg barberer selvfølgelig hele kroppen, legger, underliv, armene og under armene.

Jeg vet at jeg tar meg godt ut!!! Andre får bare gjøre som de vil.

Skrevet

Jeg barberer meg ikke under armene heller nei.

Skrevet

Tenk om du hadde brukt bare en brøkdel av den tiden du bruker til å jåle deg til å lære deg elementær rettskriving. Uansett hvor feminin du måtte være, du fremstår som lite smart når du skriver som en femteklassing.

Skrevet

Barbering er noe makkverk oppfunnet for å gi oss allerede travle damer enda en ting å huske på hver tredje dag. Barbering er helt uaktuelt for min del.

Voksing derimot er en mer "naturlig" måte å fjerne hår på, i hvert fall slipper man utslett, hovne hårsekker og alt det der. Vondt mens det står på, men så trenger man ikke tenke på det igjen før det har gått en måneds tid, gitt at man smører inn med mitt hemmelige heksebrygg som jeg en dag skal ta pantent på og bli rik av ...

Skrevet

Jeg er feminin, og liker å ta meg godt ut.

Jeg er naturlig fin og trives med det.

Jeg dusjer hver dag med såpe og vann.

Jeg går til frisøren 2 ganger i året og klipper av slitne tupper.

Jeg vasker ansiktet om morgenen og kveld.

Jeg går med de skoene som passer annledningen.

Jeg barberer meg ikke.

Jeg tar meg godt ut!!! Andre får bare gjøre som de vil.

Skrevet

Jeg barberer meg under armene ja, men det klør jo som et helsikke etter en dag og to. Barbere meg hver dag under der, går heller ikke. Da blir jeg rød og sår, og svir og klør enda mer. Er greit nok under armene, der går det ann å klø seg litt diskret. Men å ha en forferdelig kløe i skrittet å sitte der å pinest for en ikke kan klø seg, det har jeg ingen ineresse av....

Skrevet

Jo, jeg barberer meg under armene, fodi jeg ikke synes hår under armene er pent. Og så lar jeg være å barbere underlivet fordi jeg synes det ser dumt ut at voksne kvinner er bare der. Har prøvd, men likte det ikke. Dessuten fikk jeg stikkende stubber med en gang. Etter noen dager ble det ikke glatt når jeg barberte heller, ble var liksom alltid litt stubb. Lite sexy. Ser i tråder om underlivsbarbering at folk påstår at det ikke er noe problem, men har begynt å smugtitte på damene i dusjen i svømmehallen, og de er jo ikke babyglatte noen av dem. Alle har litt stubb, og det ser ganske ubehagelig ut!

Jeg trimmer bikinilinjen, og håret ellers. Har ikke en diger busk, men har hår, kanskje 1 cm lange. Kortere på kjønnsleppene, men ikke barbert der heller.

Skrevet

Jeg har det sånn som det passer meg. Glatt under armene, glatt på beina, og resten skal DIB-folket gi en god faen i ;-)

Skrevet

Jeg barberer meg daglig under armene. Leggene tar jeg når jeg vet de kommer til å synes (syns det er gørr kjedelig å barbere legger) og nedentil glattbarberer jeg HVER gang jeg skal treffe kjæresten :-D Det samme gjør han for meg ;-)

Skrevet

Mener det er stor forskjell på å barbere under armer og legger, i forhold til underlivet. Mye lettere å få infeksjoner og plager ved underlivsbarbering. Hårene har en funksjon i forhold til floraen nedentil, så selv om noen føler seg mer renslig uten hår der, er ikke det alltid virkeligheten. Vi er veldig forskjellige i forhold til hårmengde, og jeg forstår at noen ønsker å stusse litt. Men til dere som lurer på om dere skal fjerne hår der eller ikke...les litt mer om det...

Skrevet

Intimbarbering er mer enn kun 100% glattbarbert da.

Mange forskjellige "frisyrer" man kan ha. Mange velger å ha en "flystripe".

Det som er helt sikkert er at intimbarbering ikke er UT, og noe som VELDIG mange kvinner gjør.

Jeg har gjort det i over 10 år, og aldri hatt infeksjoner. Heller ikke røde nupper,,inngrodde hår o.l.

Skrevet

mmmm, det der med fletter mistet litt av sjarmen nå ja, sug lut...

Men siden små jenter med musefletter nå har mistet sjarmen, så hvorfor ikke bare kopiere hele greia. Problemet mitt er at jeg har så lite hår på leggene, at jeg tror nok ikke jeg greier å flette...

Kan extensions være ett alternativ?

Skrevet

Unnskyld hvis jeg kupper tråden her nå, men dere som barberer dere: Kan man fjerne hår på annen måte enn høvel? Noe krem/skum etc som kan brukes intinmt? Innbiller meg at det blir penere og man får tatt med alt da...

Skrevet

Barberer under armene for da er det lettere å unngå svettelukt der. Og jo, jeg dusjer og/ eller vasker meg godt hver dag.

Skrevet

Jeg barberer både armhuler,legger og underliv..

- Armhuler vær dag

- Legger vartfall 3-4 ganger i uka

- underliv 1 gang i uka

Gjør det for jeg føler meg mer "fresh" ;))

Skrevet

Ja du kan fint bruke veet hårfjerningskrem, jeg har brukt det i flere år og syns det fungerer fint. Jeg blir helt glatt, ingen nupper og jeg blir ikke sår:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...