Gå til innhold

Hvor lenge før får man innkalling?

Anbefalte innlegg

Jeg var til ks-samtale når jeg var ca 20 uker på vei, og vi avtalte da at jeg skulle ha ks og at jeg skulle innkalles til kontroll i uke 37. Nå er jeg i uke 32 og har ikke fått noen innkalling. Lurer på å ringe, men vil jo ikke være masete heller...Har det hendt at a-hus har glemt å kalle inn? Pleier de å innkalle rett før timen? Er det noen som vet?

Blir så stressa av å ikke ha noen dato. Kanskje jeg må gjennom hele greia for å få "godkjent" ks igjen...

Fortsetter under...

Virker kanskje som de gjør litt forskjellig. Da jeg skulle ha nummer to i 2007, var jeg inne til samtale i uke 20 og det ble bestemt at jeg skulle ha keisersnitt. Etter en ukes tid fikk jeg brev fra a-hus med dato for keisersnittet. Denne gangen var jeg inne til samtale i uke 32 (mitt tredje keisersnitt) og to dager etter samtalen fikk jeg brev om dato for snittet.

Ta en telefon til a-hus /fødepoliklinikken og forklar situasjonen, så får du sikkert svar på det du lurer på. Det jobber en dame der som har oversikt over alt dette,men husker ikke navnet hennes - hun er koordinator.

Lykke til - det ordner seg sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...