pinky87 Skrevet 26. april 2010 #1 Del Skrevet 26. april 2010 Hei! Vet ikke om jeg gjerne er litt for "gammel" til å poste i det dette forumet, men prøver likevel Jeg er ei jente på 23 år som bor i Stavanger. Er nygift, og nettopp flyttet inn i egen enebolig som vi holder på å pusse opp. Ellers så er jeg innflytter, kommer egentlig fra Kr.sand, men bodd i Stavanger et par år nå.Vi har hatt lyst på baby et par år, men har ikke passet før nå! Så nå gleder vi oss veldig til å begynne å prøve! Vil gjerne komme i kontakt med likesinnende, som vil prate på msn/ mail osv Er ingen i min nærmeste vennekrets som har barn, eller er gravide, så hadde vært veldig kjekt å bli kjent med noen fra Stavanger område som kunne tenkt seg å bli kjent, og gjerne etterhvert treffes på kafe el.lik Håper på svar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141773085-pr%C3%B8vere-i-stavangersandnes-omr%C3%A5de-som-vil-bli-kjent/
Aprikos Skrevet 31. mai 2010 #2 Del Skrevet 31. mai 2010 Hei! Jeg bor på Hundvåg, men flytter desverre tilbake til Narvik i juli, men jeg kunne gjerne tenkt meg litt kontakt med andre. Jeg har en engelsk kjærest og vi har nå begynt å prøve å bli gravide. Han bor forøvrig i England, og vi prøver å finne et fint hus der. Så planen er å flytte sammen i England før jul. Dette skjer jo da selvsagt enda raskere om jeg skulle bli gravid, men man vet jo aldri hvor lang tid slike ting tar. Selv er jeg 24 på 25 året, har en gutt på 5,5 år som begynner i første klasse til høsten. Jeg har heller ingen i min krets som har barn, noe jeg har savnet mye når jeg gikk gravid og under småbarns fasen. Er kansje ikke helt det du er ute etter, men om du vil så er det bare å ta kontakt. Jeg har jo gått igjennom det før og så om du har noen spørsmål etc framover så kan det jo hende jeg kan stå til disposisjon. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141773085-pr%C3%B8vere-i-stavangersandnes-omr%C3%A5de-som-vil-bli-kjent/#findComment-141920403
Reese Skrevet 7. juni 2010 #3 Del Skrevet 7. juni 2010 Hei:) Jeg er like gammel som du og bor nå på lura, men vurderer å flytte tilbake til stavanger/hillevåg omrd hvor jeg har vokst opp. Jeg har en datter som blir 3år i august, og er nå gravid 10uker. foreløpig termin er 2 januar. jeg er da så uheldig å være alene så derfor hadde det vert ekstra kjekt å bli kjent med andre som prøver eller er gravid. Jeg skal nå ikke jobbe resten av svangerskapet pga risiko så har en del tid tilovers som jeg gjærne nå bruker på mine vidunderlig hester (er veldig dyrekjær). Ta gjærne å send meg en Pm hvis du føler for det. Det er alltid koselig å bli kjent med nye mennesker. Mvh Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141773085-pr%C3%B8vere-i-stavangersandnes-omr%C3%A5de-som-vil-bli-kjent/#findComment-141950827
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå