Gjest Sekretøsa Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 De er helt suverene Guttungen har fjorårets, og den passa heldigvis i år også. Den er ikke hvit, mer sån gull-gyllend, på en måte Hvilken farge du skal ha syns jeg avhenger av gutten. Min er lys i håret, derfor syns JEG at den lyse er bedre enn den røde (som han hadde for 2 år siden)
Piipii Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Vi har akkurta kjøpt den lyse. Og begge barna var såååå fine i dem. Så nå gleder jeg meg til de skal brukes:)
The Bad Gal Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Synes også de er kjempefine. Vurderer å kjøpe til begge jentene mine. Liker begge fargene, så vet ikke helt hva jeg ville valgt... Hvitt, kanskje?
Alltid Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Jeg trudde at jeg aldri kom til å kjøpe slike festdrakter, men disse til Name It synes jeg var veldig fine, og har kjøpt en til minstejenta. Hun har fått den lyse utgaven.
Jentemammaen Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Kjøper ikke festdrakter. Her har vi enten ekte bunad eller penkjole...
84 mamma Skrevet 26. april 2010 #8 Skrevet 26. april 2010 Eg synst dei er fine. Vurderer å kjøpa sånn til guten vår på 4 år. Men er litt t tvil p.g.a. at me skal i bryllup til sommaren og er i tvil om eg kan kle han i ein sånn festdrakt då... Kjem ikkje til å kjøpa både ferstdragt og dress....
Tante Gustava Skrevet 26. april 2010 #9 Skrevet 26. april 2010 Du kan absolutt kle han i festdrakt i bryllupet. Vi gifter oss i sommer, og guttene våre har fått like festdrakter fra name it som de skal ha på seg. Draktene er kjempefine, og de ble bare så tøffe! Syns slik drakt er finere enn dress på små barn jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå