Gå til innhold

Hva synes dere om festdraktene på exit??

Anbefalte innlegg

Skrevet

evt hvit eller rød til gutt??

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

De er helt suverene :) Guttungen har fjorårets, og den passa heldigvis i år også. Den er ikke hvit, mer sån gull-gyllend, på en måte :)

Hvilken farge du skal ha syns jeg avhenger av gutten. Min er lys i håret, derfor syns JEG at den lyse er bedre enn den røde :) (som han hadde for 2 år siden)

Skrevet

Vi har akkurta kjøpt den lyse. Og begge barna var såååå fine i dem. Så nå gleder jeg meg til de skal brukes:)

Skrevet

Synes også de er kjempefine. Vurderer å kjøpe til begge jentene mine. Liker begge fargene, så vet ikke helt hva jeg ville valgt... Hvitt, kanskje?

Skrevet

Jeg trudde at jeg aldri kom til å kjøpe slike festdrakter, men disse til Name It synes jeg var veldig fine, og har kjøpt en til minstejenta. Hun har fått den lyse utgaven. :)

Skrevet

Kjøper ikke festdrakter. Her har vi enten ekte bunad eller penkjole...

Skrevet

Eg synst dei er fine. Vurderer å kjøpa sånn til guten vår på 4 år. Men er litt t tvil p.g.a. at me skal i bryllup til sommaren og er i tvil om eg kan kle han i ein sånn festdrakt då... Kjem ikkje til å kjøpa både ferstdragt og dress....

Skrevet

Du kan absolutt kle han i festdrakt i bryllupet.

Vi gifter oss i sommer, og guttene våre har fått like festdrakter fra name it som de skal ha på seg. Draktene er kjempefine, og de ble bare så tøffe! Syns slik drakt er finere enn dress på små barn jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...