Gjest Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 I går var vi ute å kjørte bil, jeg og storebråket på seks år. På blanda-CDen min dukket det opp "Orion" med Metallica og jeg hører fra baksetet; "Mamma, jeg vet hvem det er! Metallica! Jeg kjente det igjen. Det er den beste rockemusikken" Føler at nå kan jeg slippe ham ut i verden, my mission here is done. :-) Ha en lekker dag!
Gjest sug lut Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Du har gjort ditt, ja, gratulerer! Han er et menneske med potensiale til det meste og et godt grunnlag i livet Jeg fikk noe av samme følelsen med veslingen her forrige dagen da hun meget snusfornuftig meldte at hun foretrakk Battery framfor Hero of the day, for den gikk så sakte. Sånn fort Metallica var nemlig best. Indoktrinering er kult. Og egne meninger (jeg ville nemlig høre Hero).
Gjest amandine Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Minner meg om da jeg hadde Vakkerungen og Broremann (den gang knapt 3 og 4 år) sittende i handlevognen på ICA og de plutselig brøt ut i en spontan unison SPLITTER PIIINE SPLITTER PINE
Patetica fåkksi Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Jeg er stolt av Frøken-to-på som allerede synger latinamerikansk poesi a la Silvio Rodriguez. "Mamma syng Ojalá mamma, syng Ojalááá!!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå