Gå til innhold

Hva slags prevansjon bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker cerazette pillen,og er veldig fornøyd :)

Har ikke menstruasjon,og det er VI fornøyd med. Ble gravid 1 mnd etter slutt begge ganger vi forsøkte :)

+ at man kan bruke disse pillene når man ammer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Loette p-piller

Prøvde cerazette jeg og, men jeg blødde hver dag i 5 mnd... lite aktuellt

Skrevet

Så kjipt da :/

Som sagt,jeg blør aldri på disse pillene,og det passer meg utmerket :)

Skrevet

Sterilisering, funker som et egg ;-)

Skrevet

Jeg vil kjøpe en ladycomp. Helt hormonfri. Noen som har prøvd eller har en sånn sak? funker det bra?

Skrevet

Har brukt Cerazette tidligere. Mistet helt menstruasjonen, og det var kjempebehagelig. Ikke hormonell på noen måte. Eneste aber var å huske pilla :)

Nå bruker jeg Mirena hormonspiral. Trodde jeg skulle slippe unna menstruasjon siden jeg slapp unna med Cerazette. Satte den inn i september, og blødde nærmere hver dag fram til mars. Nå har jeg ikke blødd på tre uker, så krysser fingrene for at det har rettet seg. Begynner småblødningene igjen, skal den ut...

Skrevet

Som et egg? Nå er jeg spent på hvordan du bruker et egg til prevensjon slik at det funker like bra som sterilisering...

Skrevet

Egg meg her og egg meg der ;-) Det funker ihvertfall...har ikke blitt befruktede egg her i gården.

Skrevet

Avholdenhet!

I påvente av kastrering. Øh nei, sterilisering var det visst;-)

Skrevet

Hormonspiral!

Juhuhuuuu, biiiiitelitt menstruasjon sånn en gang i skuddåret og ellers i toppslag :)

Skrevet

Avholdenhet funker som et egg det også ;-)

Skrevet

Da er du heldig. Jeg ble GRAVID på CERAZETTE + at jeg fullammet :-/

Blir 1 år mellom barna. Så absolutt IKKE planlagt, men er jo selvfølgelig glad når det først er sånn ;-)

Skrevet

Jeg har sterilisert meg og er kjempefornøyd med det valget :)

Har prvød Cerazette jeg også, men hadde stadige småblødninger og var kjempehormonell..

Skrevet

10:55: Er det ikke vondt å sette inn hormonspiral? Jeg nevnte det for gubben å sette inn det etter nurket i magen er født, men han sa at kamerater av han som har damer med hormonspiral, merker den når de har sex??? Stemmer det???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...