weh85 Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 tennene har dukket opp, og da oppstår det spørsmål som man ikke har tenkt over før. Bruker man tannkrem med fluor? det går jo ikke ann å forklare bebisen at han skal spytte ut..
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 vi bruker babytannbørste, men d sånn bitering på, også barnetannkrem fra zendium. Jeg tror den er såpass mild, at det ikke gjør noe at de ikke spytter ut. Hvis det hadde vært så farlig, så hadde de ikke hatt produktet på markedet vil jeg tro. Vi tar minimalt med tannkrem på da Hun syns det er kjempegøy å pusse tennene. Hun bare flirer
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 På apoteket får du tak i en tannkrem som heter MIN FØRSTE TANN. Den er det mindre flour i enn hva det er i en vanlig barnetannkrem. Tar pittelitt (er tross alt bare en tann) tannkrem på, og pusser. Jeg bruker å pusse litt på tannkjøttet til lillegutt i huset, så han venner seg til at det skal pusses lenger bak og ikke bare foran Gratulerer med den første tannen!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Begynnelsen skal man bare ha så lite på at man nesten ikke ser det. Når de nærmer seg året eller begynner å få jeksler skal man øke størrelsen til ca en lillefingernegl. Det viktigste er å venne dem til børsten. Det er ikke stor sjanse for hull før de får jeksler. Vesla er ikke glad i børsta. Eneste måten vi får pussa tennene hennes er hvis hun selv holder i børsten og vi later som det er hun som pusser. Og hun har 7 tenner allerede... (er litt over 7 mnd).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå