weh85 Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 småen er 6 og en halv mnd og han gulper jo fortsatt. trodde han skulle være ferdig med det nå, men det er kanskje bare jeg som er litt lite "barnekyndig" hehe.. jeg gir d-dråper, men tenkte å begynne med tran med en gang han er ferdig med å gulpe
wirre;o) Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 aaldri.... minstemann er 10mnd og gulper avogtil ennå.
MathildeC Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Her ble det markant bedre rundt 3 mnd, men skjedde fortsatt nå og da. Nå er hun 6,5 mnd og gulper kanskje en gang om dagen.
knerten09+ knerteline11 Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Her var knerten storgulper og gulpet flere ganger for dagen til han var litt over 7 mnd. Så avtok det gradvis. Nå er han 9,5 mnd og fremdeles kommer det gulp av og til, men det er veldig sjelden. Kanskje et par tre ganger i uka.
Gjest Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 min gulpet som bare det fram til hun var ca 6-7mnd. Nå er hun snart 9mnd og gulper kanskje 1 gang i uka, om enn det.
weh85 Skrevet 26. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2010 hei, takk for svar. han gulper ikke så mye altså. kanskje et par ganger om dagen.. så jeg får vel holde ut med det:) Før trodde jeg at det var bare de minste babyene som gulpet, men jeg har vel ikke tenkt noe særlig over det før det gjaldt med selv hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå