Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Hvordan gjør dere på jobben? Klarer dere dere der uten noe søtt? Og spiser dere godteri/ brus hver dag? Jeg er totalt avhengig av sukker (brus/sjokolade). Jeg føler meg helt ødelagt om jeg ikke får det en dag. Jeg får vondt i hodet etc. Men samtidig ser jeg at det er en vane jeg burde bryte. Hva med når jeg skal ut i arbeidslivet nå snart. Kan jo ikke akkurat mumse godteri da. Jeg spiser ikke så mye hver dag, men må ha 1-2 glass cola og fem sjokoladebiter feks. Hvordan er det med dere?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 På jobb har jeg med meg en halvliter cola. Drikker/liker ikke kaffe. Klarer meg uten godis. Men hjemme må jeg ha sjokolade hver dag. Ikke i store mengder, men litt. Samme med colaen.
Hopptetussa90 Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Det går veldig bra å kombinere arbeid med sukkeravhengighet ;-) Jeg tar meg selv som et eksempel. Når jeg er på jobb har jeg masse annet å drive med. Tenker derfor ikke på det. Når jeg er hjemme og har tilgang til det hele tiden, blir det mye verre. Da må jeg mumse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå