Jojo x3 Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Hvor ofte er dere hjemme med syke barn? Syns det er så ofte jeg må være hjemme med minsta, enten feber eller oppkast. Flere ganger bare etter påske.
Ugl@ Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Jo takk, er hjemme med syke barn selv i dag og det har vært svært mye sykdom denne vinteren, nå er det første gang etter påske vel og merke, men de har ikke vært friske mange ukene før det er ny runde. Luftveisinfeksjon med feber vi har fått i hus nå.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Vi har igrunn ikke vært hjemme med syke barn på en stund, merkelig nok. Men når eldste var litta, var jeg hjemme støtt. Hu var mer hjemme enn i bhg det første året.
Jojo x3 Skrevet 26. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2010 Godt å høre at det ikke bare er oss da... Føler at det kun er meg på jobben som må være hjemme så ofte med syke barn. Noe jeg selvfølgelig ikke kan noe for. Håper det går fort over for dine denne gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå