Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 ... som stadig går til frontalangrep på andre stakkarer som ikke er like perfekte som dere selv - hva er egentlig drivkraften deres? Tror dere at dere på noen som helst måte hjelper noen med å være så forbanna perfekte og fordømmende overfor andre - og det selvsagt i anonymitetens klesdrakt? Eller er det deres egne "mangler" dere gjenkjenner, og dermed føler et sterkt behov for å tråkke andre (lenger) ned i søla for å hevde dere selv? Når jeg leser en del av de svarene og kommentarene som kommer her inne, får jeg skikkelig vond smak i munnen. Det er voksne kvinner, som selv er mødre attpåtil, som oppfører seg fullstendig uakseptabelt. Disse sidene er ment som et sted man kan få råd, støtte og konstruktive tilbakemeldinger fra andre mødre - ikke bli skutt ned, tråkka ned i søla og trampa på!! Selvsagt er det lov å kritisere hverandre her inne også, men det går faktisk an å gjøre det uten at en stakkars HI'er føler seg opptygd og spytta ut etterpå... Så se å skjerp dere litt - dere ER ikke så perfekte som dere later til å tro. Var dere det, ville dere oppført dere annerledes. PS: Ja, jeg velger også å være anonym med dette innlegget, for jeg venter en storm av svar som grenser til trakassering (basert på tidligere erfaring), og vil helst slippe å måtte skifte nick for å kunne fortsette å bruke disse sidene...
Gjest sug lut Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Velger du å holde syklubb på dass så kan du ikke klage på lukta.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Herregud... Et skikkelig voksent svar som bare bekrefter HI's innlegg.... Bortsett fra at du viser nicket ditt da, i det minste.
Gjest sug lut Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Man herreguder ikke voksne folk, så husj, i skammekroken med seg.
blond Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Ikke vær så selvhøytidelig, alt blir bedre med senkede skuldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå