★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. april 2010 Forfatter #26 Skrevet 27. april 2010 doble<3<3 tja...ikke lett å ta det innover seg for alvor når det har vært så mye styr i forkant...nå lever jeg jo egentlig i drømmen min..og det er ofte vanskelig å tro at det du ønsker deg mest av alt på denne jord faktisk er gått i oppfyllelse...er du med på tanken?vet ikke om jeg ordla meg rett hehe.) hørtes ihvertfall veldig logiskt ut inni hodet mitt men det går mer og mer opp for meg..det gjør det...men etter ordinær ul tenker jeg at "sperren" er helt helt borte:) derfor håper jeg at jeg slipper vente så veldig lenge til jeg får komme til...helst uke 17-18..få vite hvordan ståe er...
doble<3<3 Skrevet 27. april 2010 #27 Skrevet 27. april 2010 drømmen ja.. var vel også der, bare at drømmen min ikke inneholdt to.. det var mer et sjokk ;p men nå er de med begge to i drømmen min.. og det blir mer og mer virkelig for hver dag heldigvis =) en ting er sikkert, det er altfor mange vanlige plager til at man i tillegg skal gå rundt og være engstelig og redd for alt mulig.. man er rett og slett nødt til å bare se framover..
lucky meee:) Skrevet 27. april 2010 #28 Skrevet 27. april 2010 Jeg har kjøpt vogn:) er nå i uke 17. kanskje litt tidlig vil mange si, men men,,,, forrige gang jeg var gravid "utsatte" jeg mye litt på grunn av at jeg var redd noe skulle gå gale, det som skjedde var at jeg ikke ble ferdig med ting og tang som jeg gjerne ville skulle være ferdig. siste månedene var jeg mye dårlig og kom meg ikke rundt for å finne seng o.l. vil ikke at det skal skje denne gangen:) eneste jeg venter litt med er klær:)
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 27. april 2010 #29 Skrevet 27. april 2010 jeg er bare 18+0 og har kjøpt mye av det store. babykurv kjøpte jeg på fretex i uke 5, skal sy nytt trekk og pusse den opp. i slutten av uke 12 kjøpte jeg bilsete på tilbud, i uke 15-16 kjøpte jeg senge pakke på tilbud. og stellebord til soverommet pluss div stæsj kjøpte jeg forrige uke. har og litt klær som er kjøpt nå og da. vurderer å bestille vogn neste uke, så begynner å få det meste av stor ting på plass. men jeg vil handle nå mens jeg har ork, for har hatt problemer med bekkenet noen uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå