Ronja80.mor til 2 Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Har sett på en lys microfiber sofa med avtagbart trekk. Men er usikker, noen som har erfaring med microfibersofa? Iogmed at den er lys vil den fort bli stygg, selv om microfiber skal være lett å holde rent? Vi har to små på 4 og 6år... Så tenker, tomatsausflekker, tusjer, osv...
lille sprelle Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Jeg har hatt en slik sofa (riktignok ikke med avtagbart trekk) i 6 år og anbefaler det ikke, selv om det liksom skal være så lett å holde ren. Avfarging fra olabukser osv er nesten umulig å få vekk. En enkel flekk er grei.
Jojo x3 Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Har hatt og vil ikke ha det igjen. Sofaen så ikke ut selv om vi hadde impregnert og gjort akkurat som de sa vi skulle hvis det ble flekker.
Mor di! Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Vår er lys beige, kjøpte den for 7 år siden før vi fikk barn. VI var så lure at vi kjøpte en der trekket ikke går ann å ta av-yeey... men faktisk ser han ikke helt ille ut, men merker flekkene kommer nå som eldste snart blir tre... viskal pusse opp, og tenker på å sette sofaen i loftstuen og heller kjøpe en sofa som er mørkere i fargen. Men er faktisk ganske lett å gå over jevnlig med klut, og evt. flekkfjerner. Tar mesteparten. Men hadde jeg vært deg ville jeg ikkje kjøpt det!
erteposen + 4 Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Jeg har til gode å se at den type sofa holder seg fin, men det er kanskje forskjell på merkene.
Fjerteberte Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Vi ble anbefalt micro-fiber da vi kjøpte sofa for 5 år siden.....Var sååååå praktisk siden vi da skulle ha små! Også var det sånn fiiin teflon i stoffet, så flekkene og søl ville bare prelle av! YEAH RIGHT!!! Sofaen ser ikke ut- tok ikke lange tiden før vi angret! Nå har vi 2 barn og sofaen får leve hjemme hos oss til vesla blir litt større og er ferdig med den værste kline-alderen. Så blir det ny! I skinn eller lignende! ALDRI mer micro-fiber!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå