katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 GRATULERER MED DAGEN VENNEN. SKJEM DEG BORT LITT IDAG. STOOOOR KLEM.
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Masse GRATULERER med dagen din i dag Maddemor:=) Kos deg masse på dagen din i dag:=)
♥Axinija♥ Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 GRATULERER så mye med dagen da Maddemor!!!!!!!!!!!!!!!! Håper du får en fin-fin dag.... Bursdagsklemmer fra
Zeke Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Gratulerer sååååå masse med dagen håper du får en fin dag med masse oppmersomhet,kake og ikke minst gaver Stor klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 GRATTIS MED DAGEN MADDEMOR! håper dagen blir akkurat som du vil den skal bli;)kos deg! bursdagklem:)
Indigo 08-10-13 Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Gratulerer med dagen Maddemor. Håper du har klart å legge den dårlige samvittigheta overfor arbeid til sides i løpet av helga. Nyt de siste mnd av svangerskapet på tross av alle plager, og ikke minst; ha en super dag!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Grattis Maddis!!! =) Kose deg og nyte dagen, håper den blir BRA=)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2010 Sover du lenge i dag Maddemor? hihi. Håper du koser deg skikkelig nå i drittværet! klemz
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 26. april 2010 Dytter litt! Hun er sikkert på shopping hihi!!! Flere som vil gratulere henne???
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. april 2010 #11 Skrevet 26. april 2010 Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk jenter!!!! Blir helt rørt jeg:)))) Sååååååå koseliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig da! Jeg lå og koste meg i senga med lillegutt sovende i armkoken til kl 7. 30 i dag og deretter kooooste vi oss med en lang frokost sammen før jeg leveta han i bhg kl 10. Deretter var det rett på butikken å handle inn en del ting og deretter rett hjem for å lage kake og vakse hus før jeg fikk besøk kl 12:) Nå har de akkurat dratt og nå har jeg gjort klar til middag og skal hente lillegutt i bhg så skal vi spise litt før neste besøk kommer i 17-tida:) Mannen kommer ikke hjem før utpå kvelden en gang... har fått utrolig mange gratulasjoner i dag og blomster og kremer og penger til høytrykkspyler (ja ja, man trenger jo det også og ikke minst sinnsykt gode tursko nå som jeg skal så mye ut å gå fremover:) En topp dag så langt og håper den fortsetter like bra. Dagen startet for meg kl 6.30 med at lille skatten i magen ville gratulere meg med dagen og jeg lå bare og koste med magen i en time med deilig spark før jeg ristet liv i lillegutt i armkroken:) Stor klem til dere alle her inne:)))
A.S Skrevet 26. april 2010 #12 Skrevet 26. april 2010 Gratulerer såå mye med dagen, hipp-hipp-hurraaaa ) Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 26. april 2010 Hørtes ut som en deilig dag! Flotte gaver og den fineste gaven av dem alle var vel sprellemann i magen som gratulerte deg hihi. Deilig for sønnen din og med en rolig start før b.hagen av og til. Kos deg videre med besøk og spising av kake. Vi snk. Stooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå