Gå til innhold

Hva er det mest nedverdigende du har gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg var det å ta trafikalt grunnkurs som 28-åring- sammen med en haug 16-åringer. Jeg holdt på å krepere da jeg entret lokalet.

Her jeg bor tar "alle" lappen når de er 18.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

innvendig ul, som jeg ikke visste jeg skulle ta.. Fikk beskjed om at det var UL, så regnet med det var ordinær, siden ikke annen beskjed ble gitt, hverken fra jordmor når jeg spurte henne, eller når jeg ringte sykehuset for å dobbelsjekke, Ble hentet av en pleier sammen med sambo og kom inn å så rett på gyn.stolen.. Ble så vist inn i et hjørnet hvor jeg måtte kle av meg nedentil, mens sambo ble plassert i et hjørne (i tillegg slik at han ikke fikk se skjermen) og så ble jeg deretter henvist til stolen, hvor pleieren og en kvinnelig student satt meg på "plass". satt der med beina spredd i ca. 2-3 minutter og prøvde fortvilt å skjule litt mens jeg venta, SÅ kom legen inn, og var en mann. Da begynte jeg å gråte. Sambo fikk ikke komme bort å trøste, eller stå sammen med meg, mens legen bare satt seg ned foran meg og plutselig satte inn denne "stanga" så jeg hoppet i stolen. De fant barnet, tok rask beregning på lengden, og jeg klarte å få se at det var liv der, sambo spurte om han fikk se, men fikk beskjed om at det var unødvendig. før de avsluttet, og gikk ut derifra. Så satt jeg der.. å gråt enda mer.

Skrevet

Måtte kle meg naken å sitte på huk over ett speil mens en kvinnelig politibetjent sto og nistirret:(

Skrevet

Hadde sex med en ekkel gammel mann for 5000 kr..jeg var 18 år

Skrevet

Å herregud, det er da ingenting! Jeg tok lappen da jeg var 33 og det var helt greit. Selfølgelig var de fleste under 20, men det gjorde meg null og nix. Tror jeg er utstyrt med en god porsjon selvtillit og lar meg ikke så lett vippe av pinnen.

Tror ikke jeg kan komme på en eneste episode jeg har følt som nedverdigende. Ubehagelige, ja....

Skrevet

Å bli mobbet.. ikke så kjekt å komme inn i klasserommet på ungdomsskolen, for å få slengt etter deg: der kommer stygga.. mens alle hører på og ler. Eller å måtte gå inn bakveien på skolen for å slippe og bli slengt dritt etter foran alle når jeg kom om morgenen:( I flere år..

Skrevet

For en positiv og lystig tråd..

Dagens buzzkill.

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg ble spurt om å være sammen med en gutt i klassen, som jeg hadde vært forelsket i lenge. Dette var 4. klasse. Han hadde vært sammen med den peneste jenta i klassen, og nå sa hun som spurte fra ham at han hadde vært forelsket i meg hele tiden. Den lykkefølelsen husker jeg enda. Vi var sammen i friminuttet, og kom inn i timen. Alle klappet meg på skulderen og sa "gratulerer!" "Velkommen i gjengen" osv. Vi skulle tegne portretter av hverandre, og jeg regnet jo med at han skulle sette seg sammen med meg. Han gjorde ikke det, han satte seg sammen med denne jenta han hadde væt sammen med. Jeg spurte forsiktig hvorfor han ikke satte seg med meg, når vi var kjærester. Da lo hele klassen (bortsett fra venninnene mine) og noen sa: "Tror du virkelig at noen vil være sammen med deg, så stygg som du er?" Den opplevelsen glemmer jeg aldri.

Jeg har som ungdom og voksen vokst meg til både i utseende og selvtillit. Jeg var heller ikke stygg som barn, det var bare meg de hadde valgt seg ut. På gymnaset og fremover har jeg hatt mer enn nok av tilbud fra gutter, og jeg har vært omgitt av flotte venner. Likevel sitter oplevelser i barneskolen i. Jeg velger å se det slik at det har formet meg til et godt menneske som har stor omtanke for andre, og en empati for dem som ikke har det så lett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...