Gå til innhold

samværsavtale

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal lage samværsavtale til torsdag og vil gjerne høre deres erfaringer.

Har dere en overnatting i uka og så annenhver helg/langhelg??

blir det rotete med den overnattinga midt i uka

er helgen fra fredag til søndag

torsdag til søndag

eller torsdag til mandag????

Vil høre som sagt deres erfaringer : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

I begynnelsen hadde far henne annen hver helg fra fredag til søndag + en dag i uken med overnatting. Dette syntes vi fungerte fint.

Men da han mistet førerkortet og ikke lenger kunne hente/bringe til barnehage gikk vi over til at han har henne fra torsdag til søndag annen hver helg (hun får da fri fra bhg fredag). Jeg merker godt forandringen de to ukene han da ikke har henne i det heletatt. Vesla viser også at hun savner han, og kan bli sint på meg for at jeg ikke kjører henne dit når hun vil. Det blir litt lenge for henne uten å se han.

Hvor gammelt er barnet ditt?

Samværsretten til fedre har forresten nylig økt til annen hver helg + 2 dager i uken, og 3 uker sommerferie. Kan jo være kjekt å vite.. :)

Jeg vet ikke hva slags forhold du har til far, men jeg vil anbefale deg å sette opp hvem som skal ha hvilke ferier, helligdager,planleggingsdager i bhg, bursdager og alt annet dere måtte ønske å dele litt på.

Hvem som skal hente og levere ved samvær kan også være greit å ha med. Og til hvilke klokkeslett. Ta med alle detaljer slik at det ikke blir løse tråder og usikkerhet etter en stund. Dere kan slippe mange diskusjoner på den måten :)

Lykke til!

Hilsen meg

Skrevet

de er 3 og 5år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...