Gå til innhold

Hvorfor MÅ alle snakke om jordas undergang 2012???? :((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes alle snakker om det om dagen jeg :(

Endt med at jeg ikke leser nyheter, ikke sover om natta etter jeg har hørt noen snakke om det. Er ikke en redd og engstelig person egentlig, men nå føler jeg det tar helt av. Jeg er så redd! Og disse vulkanutbruddene og jordskjelvene gjør ikke saken bedre :(( Jeg er så fortvilet nå. Kan ikke folk bare ikke snakke om det?

Noen som har noen teorier om at den IKKE går under?? Noe som kan berolige meg litt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jorda går ikke under i 2012. Den går under 31.12.2010 - da er det slutt på kalenderen jeg kjøpte - og den er norsk! Kan jo ikke være feil!

Skrevet

Tenk hvor mange ganger jorden allerede skulle gått under, om alle spådommene slo til? ;)

Skrevet

http://mayakalenderen.com/

"Mayakalenderen forutsier verken dommedag eller jordens undergang, verken i 2011, 2012 eller noen gang i det hele tatt. Dommedagsprofetiene stammer fra vesten og ikke fra mayaene."

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet
:) mayane sier ingenting om dommedag, eller at jorden skal gå under. Det blir en omstilling for menneskene på denne planeten,noen velger å omstille seg, mens andre velger ikke å gjøre det. Det står ikke noe sted at verden skal gå under. Jeg tror på mayakalenderne, jeg tror ikke på den fremstillingen som media og hollywood har av det som skal komme. Man må se alt i en sammenheng. Ja, dødsfall skal vi ikke se bortifra. 40 dager uten sol skal komme. se det i sammenheng med evt super vulkaner som den i yellowstone, så er det fullt mulig. Jordkloden er i stadig forandring, det har den alltid vært. Poler skifter plass, istider kommer og går. Er vi overmennesker siden ikke noe av dette "kan skje" med oss? Hva er det med oss som er så spesielt? Vi er utrolig avhengig av teknologi, og det som kommer i 2012, gjør nok at vi må begynne å tenke nytt. =)
Skrevet

jeg sliter med det samme som deg HI.

Jeg blir rett og slett svimmel og uvel av å tenke på jorda, verdensrommet, og at jorda kan gå under.

MEN, husker du i år 2000? da skulle jorda gå under. Og alle data-greier ville ikke klare overgangen fra 1900 tallet til 2000 tallet.

Det skjer ikke i 2012 vettu. Mayakaldendern begynner bare på nytt, den nullstiller seg.

Klem fra ei like svett og nervøs jente som kniper igjen alt. hehe

Skrevet

Jeg gleder meg litt jeg:)..

Blir nok noen heftige månder på tampen av 2011, ser for meg avisoverskrift på avisoverskrift om at "Nå skjer det" osv., men så ender det bare med at vi siger inn i 2012 nett på samme måte som vi har byttet år tidligere.

Forandringene jeg håper på er at alle forstår viktigheten med å ta vare på jorden, miljøet og klimaet vårt, og at det blir påbudt å være mer miljøvennlig :)

Skrevet

Eneste stedet jeg har hørt snakk om jordens undergang 2012 er her inne.

Skrevet

Da vil jeg faktisk kalle deg litt lite opplyst..

Skrevet

Utbroder

Skrevet

Alle som henger her inne og har sett filmen tror at verden går under i 2012.

Etter den logikken så burde nyinspillingen av Omen være sann også i det at det er Satans sønn som er president i USA. Morsomt at den ble spilt inn i Bush-perioden, men likevel er det nok ikke noe i det. Og grunnen til at det måtte vært sant? Fordi de brukte bilder fra tsunamien i Thailand, og orkanen i New Orleans for å nevne noe helt i begynnelsen av filmen.

Samme logikken bruker de som lar seg påvirke av filmen 2012. Det er tull fra ende til annen.

Verden skulle kollapse og alle penger fortapt i millenniumsskiftet, men dataen min fungerte like godt, jeg hadde like mye penger på konto dagen etter, og ingen teknologiske duppedingser begynte å leve selv. For samtlige av mine venner og bekjente så var det samme status.

Skrevet

For noe sprøyt.

Vissvass fra ende til annen.

Skrevet

Med din omgangskrets hadde jeg gått under lenge før 2012.

Skrevet

har en venninde som ikke snakker om annet. blir helt sprø. Velger å ikke tenke så mye på det, isåfall kan vi ikke gjøre noe med det uannsett,. det får komme det som kommer.

Skrevet

Hva er egentlig bevisene for at det kommer til å skje? Det har nemlig ikke jeg fått med meg. Filmen? Nettsida til filmen? Alt styret rundt var jo bare et PR-stunt!

Skrevet

Sier som Deilig er Jorunn: det eneste stedet jeg hører snakk om det er her inne. Kanskje på tide å bytte omgangskrets?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...