goodtimes Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Hei ! Jeg har meldt meg på et livredningskurs som innebærer å dykke i basseng. Er usikker på om det går greit eller om jeg bør unngå det siden jeg er gravid 7+2 i dag.
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Hei Tror dette er ok. Det er begrenset hvor dypt du kommer i et basseng. Men ta en sjekk med legen din. Det er nok det beste. Dykking ute, med luftflasker og avansert utstyr skal man visst IKKE drive med i hvertfall.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Hei! Man skal IKKE dykke når man er gravid - og det gjelder også grunne dykk eks. i basseng. Snorkling er OK. (uten flaske) Klem fra dykkeleder
LM73 Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Jeg tror jeg ville latt være. Jeg er svømmelærer selv og har dykket endel i basseng, 3,6 meter dypt og opplever å kan få veldig hjertebank etter å ha vært nede på dypet. Derfor har jeg ikke turt etter jeg ble gravid. Man skal jo ikke utsette barnet for mer enn høyst nødvendig av stress. Så hvis jeg hadde vært deg, tror jeg at jeg ville unngått livredningskurset.