Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 For et vanvittig irriterende uttrykk. Har skjønt at det er "in" å bruke det i hytt og vær nå, men jeg blir så irritert når jeg hører folk si det. Hadde nettopp visning på leiligheten og da var det en dame som sa "glitrende" hver gang jeg forklarte noe hun synes var positivt. Jeg fikk lyst til å skrike til slutt! Hørte en på P3 som sa det i dag også. Fysj!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Kan ikke måle seg med "læks ass", "chill", "digg" osv! Da føler jeg jeg snakker med et dumt menneske, så fordomsfull er jeg.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 Var vel wannabe Engelsk da vel:) Ville brukt ordet brilliant der da.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Brilliant er også irriterende, men litt festligere i rette sammenheng. Har noen venninner som har en tendens til å bruke "fab" litt vel mye. Det fryser jeg på ryggen av. Digg er et patetisk ord. Særlig hvis noen snakker om et menneske eller om sex. HI
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 Jeg syns det er fint at folk bruker ord som egentlig ikke blir brukt så ofte jeg. Selv sier jeg fiffig en del, og det er ikke så mye brukt.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 Alt med måte... Fiffig kan også bli dumt om du bruker det feil eller for mye. Det verste er jo folk som prøver å gjøre seg spennene og interessante ved å bruke ord på feil sted eller i annenhver setning... HI
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #7 Skrevet 25. april 2010 Jeg tenkte mer at brilliant var noe man ville sagt om man snakket Engelsk:) Blir litt patetisk med direkte oversettelse.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #8 Skrevet 25. april 2010 Åjoda, det er nok av de som bruker ordet "fiffig" . Jeg ser for meg en en tykkfallen dame mellom 45-65 i fargerike, flagerende UNO-klær, Bubetti sko og litt for kort pannelugg som bruker det ordet i alle mulige sammenheng. Sorry, bare et bilde jeg fikk i hodet mitt. Er så mange sånne damer her jeg bor.....
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #9 Skrevet 25. april 2010 Hehe, jeg er en rimelig normal jente på 24, så faller nok utenfor kategorien som tydeligvis er de som bruker dette ordet ofte
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #11 Skrevet 25. april 2010 Brillefint hender det faktisk også at jeg bruker Jeg liker ord! Hilsen frøken Fiffig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå