Gå til innhold

Rydde tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres beste rydde tips for å holde huset ryddig.

Jeg er hjemmeværende med en 1-åring,og føler at hverdagen hele tiden dreier seg om rydding. Bruker utrolig masse tid på dette,som jeg helst ville brukt på barnet mitt. Men,går det en dag uten at jeg rydder noe særlig gror det jo igjen.

Noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha faste plasser til ting, og legg det på plass med engang etter bruk. Kurver, lekekasser og sånt hjelper ganske mye, da ligger ikke ting strødd og du har en fast plass.. Bruk 5-10min hver kveld til å ta småting.

Skrevet

Du må jo virkelig ha fritidsproblemer som gidder å komentere andres skrivefeil

Skrevet

Nei, ikke spesielt. Jeg syns bare det er litt rart at folk spør etter hvordan de kan rydde tips...

Skrevet

tipsene ryddes best om de blir katalogisert og putta i rett skuff.. :)

Skrevet

- Ha stilige kasser/ puffer e.l. som du kjapt kan slenge leker, blader o.l. i, i stuen og rommene dere oppholder dere mest. Da går det fort å rydde disse unna.

- Lær barnet ditt å rydde opp før han/hun forlater et rom/ finner fram nye leker..

- Rydd etterhvert, så føles det ikke alltid så mye

- Skap/ lekekasser/ kommoder/ oppbevaring hvor en kan "skjule" rotet er genialt.

- Ikke ha for mye. Gi vekk/ selg ting dere ikke bruker lengre.

Og husk at det er ikke så farlig om det enkelte dager er litt rotete :)

Skrevet

Mitt beste tips må faktisk være å ta med ungen ut på trilletur, på lekeplassen eller i hagen. Unger generelt stortrives ute og med utelek blir det ikke så mye rot inne:D

Skrevet

Den så jeg og, men jeg gadd rett og slett ikke kommentere den. Jeg irriterer meg mer over orddelingsfeil, eller særskrivingsfeil som det jo korrekt heter.

Hilsen skrivepoliti nr.1 her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...