lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Har dere brukt de mye? Evt har dere lånt og brukt mye? Vi har ikke sykkelvogn, har sykkelsete, men har ikke brukt det særlig mye til noen av ungene. Vi har ikke pulk, men har lånt pulk nå 2 sesonger, og noe vintrene før det også til lillemor. Denne vintren har vi brukt pulken kun på 1 tur, men hun er jo 4 år, og flink å gå på ski selv. I fjor brukte vi pulken 1 eller 2 turer, jeg gikk vel i tillegg et par småturer med henne i pulk når jeg tenker meg om. De 2 årene før har vi brukt pulk 1 gang pr vinter, men da har vi ikke hatt pulken stående hjemme hos oss.
Jojo x3 Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Vi har både sykkelvogn og pulk (2 pulker). Har brukt disse masse! Både til lange og korte turer. Ungene liker å sitte i både sykkelvogn og pulk. Så utstyret har absolutt vært verdt pengene!
Ranveig R Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Vi fekk ei sykkelvogn i fjor sommar. Hadde store planar om å sykle eldste til bhg utover hausten (ca 4 km kvar veg, men mange bratte bakkar). Etter dei første prøveturane viste det seg at giren på sykkelen min (som hadde stått ubrukt i nokre år) ikkje var i stand, og så har eg berre ikkje fått gjort noko med det. Har lyst til å bruke vogna meir, men det blir tungt med to ungar. Usikker på om eg heller bør satse på at eldste kan begynne å sykle sjølv snart, men då må vi kjøpe sykkel til han så han får begynt å øve seg. Og så er ikkje vegen til bhg (eller til ALT egentlig) spesielt egna til sykling, spesielt ikkje for barn, det er smal veg (berre plass til ein bil om gongen) med fartsgrense 60. Og folk kjører ikkje spesielt pent.
Lene~mor til tre Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Jeg hadde sykkelvogn til ungene når de var mindre, brukte den til å sykle fram og tilbake i barnehagen men utenom det ble den ikke brukt da jeg synes det ble for tungt å sykle på tur o.l med sykkelvognen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå