Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille gutt på snart 5 mnd har tydligvis utviklet laken skrek... Legger har når han begynner å vise tegn til trøtthet, begynner nesten alltid bra, stille og rolig, utvikler sg til litt suttring og deretter hyyylskriker han...ser han er vedig trøtt men finner ikke roen..tar han opp,roer han ned og da kan han godt begynne å bable og "Kose snakke" legger han rolig ned igjen også er d på`n igjen! Stakar, jeg får helt vondt i mammahjertet

mitt<3 Jeg ligger ved siden av han og holder han i hånden og synger litt... Har også prøvd å legge han alene, men ender alltid på samme vis!

Noen som vil gi meg noen tips eller råd?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd med en koseklut av noe slag? Det hjalp for oss :)

Gutten har en liten gassklut som han bare må ha når han skal sove. Han liker å holde i den og trykke den borti nesen, ørene etc :)

I tillegg har han et helseteppe som han også har tett inntil seg. Liker å "tulle" seg godt inn før han sovner. Helseteppet fjerner jeg ei stund etter han har sovnet. Kluten holder han i som regel hele natta.

Skrevet

Takk for tips, har gitt han en klut som han ligger å koser med. Så funker jo litt da, men tror nok han er av typen som bare må skrike før han sovner...slitsomt for mor og far men sånn er d bare...får håpe d går seg til etterhvert da :)

Skrevet

Prøv å hjelp han å finne søvnen ved å vugge han! Det gjorde vi i begynnelsen. Poden her var ikke så stor som nesten 5 mnd, men han var 2 mnd. Hver kveld måtte vi vugge han i søvne. Nå legger jeg han i senga, gir han sutten og et nuss. Går ut og lukker døra. Noen ganger må jeg inn til han å gi han sutten. Så sovner han!!

Skrevet

Har du prøvd å ha fast leggetid? Med fast kveldsrituale som roer ned babyen først.

Skrevet

Ja, vi bader, har på pysj og får pupp også legger vi han til ca samme tid hver dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...