Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Hvis man står og kliner og holder hendene i siden på hverandre og ex stryker med hendene langs siden eller stryker på magen eller rygg . kan man kalle dette å klå på hverandre?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 nei. klåing er på puppene, rumpa eller endre intime visse plasser. mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 For meg er å klå et negativt uttrykk som jeg bruker om noen tar på meg uten at jeg ønsker det. Hvor/hvordan de tar er mindre viktig.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #7 Skrevet 25. april 2010 Du spør om dette på mange ulike måter nå. hvem er det som har brukt uttrykket, og hvorfor vil du vite om det er dekkende? Si noe om situasjonen, og hva som gjorde at ordet ble brukt.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #8 Skrevet 25. april 2010 klåing er et negativt uttrykk for meg også (som noen andre skrev lenger opp her)... men, hvis noen stod slik du beskriver på en svært offentlig plass kunne jeg lett ha hvisket til den jeg gikk sammen med "se på de to som står og klår på hverandre"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå