Gå til innhold

Handleliste til mammaen, ikke babyen ;-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, nicket ditt husker jeg. Du fikk kanskje barn samtidig som meg sist? (feb 08)

Gjest Lenchen jente98 og jente08
Skrevet

Oi, så gøy! Ja det stemmer at jeg fikk en liten tulle februar 2008 :-) Får se om det ikke snart kommer en til :-) Ser at du venter en i desember, kjempe gøy!!!

Skrevet

Moro :) Nettopp funnet det ut, så er veldig ny-gravid :)

Er ikke så mange kjent her synes det, det er litt trist.. Må liksom "bli kjent" på nytt her nå..

Skrevet

Jeg venter på å ta graviditetstest om ca en uke. *Håpe, håpe*

Gratulerer så mye til deg med ny spire på gang :-)

Skrevet

Her var det to nick som jeg kjente igjen fra sist ja! :) Er også gravid med nr to, og fødte førstemann januar 2008

Skrevet

Så gøy at vi havner tilbake igjen her. Jeg er ikke gravid enda, men skal ta graviditetstest om en uke, så da får vi se :-) Har sånn "delvis" prøvd denne måneden, he he...Skulle egentlig vente prøvingen til etter sommeren, men vi får se hva som skjer...

Skrevet

Herlig med flere kjente :P:):)

Lenchen: Vi timet det ikke akkurat midt i nyttårsstria vi heller.. Tenkte å få vårbaby neste år, men sluttet på pilla for å få den ut av kroppen. Tok en sjans da jeg var usikker på EL, og jammen gikk svømmeren rett hjem ;)

Skrevet

klumpen og gullet: Når skal du ha, da?

Skrevet

Lykke til til dere begge. Håper at jeg om en uke kan melde fra om at jeg også er på-den-igjen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...