Gå til innhold

Hvor tidlig ultralyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Melder meg endelig inn her jeg,nettopp funnet ut at nr 3 er på vei og gleden er stor:-)

Så til mitt sp. mål: Opplevde MA i uke 11 for ikke så lenge siden og er derfor litt ekstra bekymret denne gangen, så tenkte det hadde vært beroligende med en UL tidlig, men hvor tidlig er det noe poeng i å ta det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tok Ul i uke 6, så ingenting annet enn plommesekken.

Fikk da ny Ul i uke 9 og da så vi tydelig et lite nurk med både armer og bein :)

Skrevet

Takk for svar! Hadde tenkt rundt uke 6 jeg også, men nå skal jeg jammen klare å vente til uke 9:-)

Skrevet

Var rimelig nervevrak når vi skulle på første UL i uke 6, så fant de ingenting liksom... Hadde lest på nettet om de som både så å fikk høre hjertelyder, så gjorde vi ingen av delene liksom! Helt for jævlig følelse å gå derifra med mer usikkerhet enn da du kom inn.

Du får myyyye igjen for å bare vente noen få uker til :))

Jeg kan legge ut det ene bildet vi fikk fra sykehuset i albumet mitt i uke 9 om du vil?

Skrevet

Huff, er jo ikke MER bekymret man har lyst til å bli når man har vært på UL, tipper de 3ukene til neste ul blir veeeeeeeldig lange da! nei får nok smøre meg med tolmodighet til slutten av mai ;-)

Bilde fra uke 9hadde vært morro å se! hehe men hvor finner jeg albumet ditt? *rødme*

Skrevet

Du bør vente til du er 7 uker på vei, da får du helt sikkert se hjerteaksjon. Dersom du vil se armer og ben må du vente noen uker til :-)

Skrevet

Cathrin:fasinerende bilde, så liten og allerede både armer og bein som spreller:-) må ha vært fantastisk å se h*n vinke der inne!

MK73, takk til deg også, da vet jeg at jeg i allefall kan se om det er liv allerede om 3 uker , om nervene skulle ta overhånd;-)

Skrevet

Hadde absolutt ikke regna med å se så mye, ikke når vi ikke så noe antydning enn gang i uke 6! Går fort unna :)

Vet ikke hva du synes om Angelsound/babywatcher og slikt, men for meg hjelper det ekstremt mye.. :)

Skrevet

ja er jo helt utrolig utvikling på noen få uker:-)

Jeg leste litt om Angelsound/babywatcher sist jeg var gravid, og er enig med at det er ett godt hjelpemiddel om man er veldig bekymret:)

Foreløpig er jeg ikke veldig stressa ,annet enn at jeg føler trenger en skikkelig bekreftelse med en UL,trur ikke jeg(eller sambo) tørr helt å glede oss skikkelig før vi har sett at alt er bra:-)

Skrevet

Sånn sett ja :)

Men om det bare er bekreftelsen skader det jo ikke å spørre etter tidlig UL fordi dere vil ha den bekreftelsen? Kanskje dere er heldige å faktisk ser noe, og hvis ikke, ser dere jo om kroppen har gjort seg klar på at det er noe der. Selv om vi ikke så mye i uke 6, visste vi jo at det var noe der da vi så plommesekken :)

Skrevet

Fikk beskjed om at vi ikke fikk tidlig UL når jeg bare hadde hatt en MA, så blir privat UL, så da er det jo greit å få litt "valuta" for pengene også hehe, kjenner jeg skal klare å vente på å se sprellende armer og bein:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...