erteposen + 4 Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Jeg jogger rundt i en gammel treningsbukse og jakke, og skal investere i noe nytt. Hva kan dere anbefale?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 løper i løpethights, enten lang eller til under kneet. Halvsokker om sommeren, ullvangsokker og longs under thightsen om vinteren. Treningsgenser av samme type som buksa, enten kort eller lang, ulltrøye om vinteren i tillegg. Og løpejakke. Samt joggeskoa da. hehe. Hadde ikke orka å løpe i en joggebukse, det er så ekkelt når ting ikke sitter stramt når jeg skal løpe synes jeg.
sjøsamen Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 enkleste er å ikke jogge... da slipper man å tenke på slikt :-p
Ugl@ Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Signerer....bør holde inn både det ene og det andre, mye mer komfortabelt å løpe i, trene ellers også vil jeg påstå.
erteposen + 4 Skrevet 25. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2010 Hvilket merke i tights kan dere anbefale? Jeg tror jeg ser helt dust ut i det, men det virker jo som alle sverger til det. Nå når det er lyst så ser jo folk hva jeg jogger i:) Forfengelig? Neeeeei:)
lille je Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 Tights (rett under kneet), sportsbh (et must selv for mine bittesmå pupper), microfiber t.skjorte, tynn genser, lave sokker og løpesko:) Genseren er der kun fordi jeg bruker armene til å tørke svette, takler ikke svettebånd:) Bruker det samme sommer som vinter, for om vinteren løper jeg på mølle:)
erteposen + 4 Skrevet 25. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2010 Hehe.. Nå har jeg blitt bitt av joggesyken, og det er nok ikke en vei tilbake.
Gjest Skrevet 25. april 2010 #8 Skrevet 25. april 2010 Nike treningstights, sånn 3/4 og en sportstopp og sportsbh. Og sånn tynn vindtett jakke.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. april 2010 #9 Skrevet 25. april 2010 ser at jeg glemte bh'en ja.. den er et must for mine svære mugger iallefall. hahaha.. bruker forresten nike bukse jeg også. sjekk når du kjøper en bukse uten masse unødvendige sømmer hit og dit på buska som klør, stikker eller strammer.
erteposen + 4 Skrevet 25. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 25. april 2010 Takk for svar jenter! Jeg synes Nike sin var fin, og jeg må vel prøve. Ny treningsbh er på plass. Tvillingammepuppene mine er enorme! Mannen min ler av den:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. april 2010 #11 Skrevet 25. april 2010 jeg tror jeg kjøpte min nikebukse på ellos. greit å slippe å dra ut for å handle. hahahah..
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 25. april 2010 #12 Skrevet 25. april 2010 Løpetights, en tynn t-skjorte eller genser i syntetisk stoff som puster og transportere fukt+ en vind og vannavstøtende jakke i lett materiale. (på sommeren) På vinteren har jeg en løpetights som er av litt tykkere materiale, er mer ment til ski-trening, for den er fra Swix. Så bruker jeg merino-ullundertøy på overkroppen, eller tykkere superundertøy (kanskje på bena også hvis det er veeeldig kaldt)+ en tynn løpejakke som er vindtett og vannavstøtende. Tynt pannebånd med små ørelapper og refleks, fra Nike. Har nettopp kjøpt meg en joggebukse fra Nike nå, som er mer posete, og ikke som en tights. Funker fint det også
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 25. april 2010 #13 Skrevet 25. april 2010 Jeg har en løpetights (caprivariant) fra adidas, den liker jeg ikke, for hvis man har litt cellulitter så vises det igjennom. Jeg har en capritights fra Rönich, og er veldig veldig fornøyd med den. Har også en tights fra Puma, den er også grei. Løpejakke har jeg swix (til vinterbruk, ment til skitrening), pluss en fra adidas. Jeg sverger til adidas og Rönich når det kommer til det meste av sportsklær, men ikke adidastightsen. Har også trenings-bh fra adidas. Og ull-bh fra devold til vinters bruk. Har lest at Pierre Robert sin trenings-bh har kommet veldig godt ut i tester, så den tror jeg at jeg skal kjøpe.
Lillepusen-78 Skrevet 25. april 2010 #14 Skrevet 25. april 2010 På denne tiden av året bruker jeg løpetights (Craft - veldig fornøyd), singlet + fleecejakke (som er litt ettersittende, synes det er mest behagelig), eller "superundertøy"-genser + vindtett løpejakke om det er kjøligere ;-) Jeg er veldig fornøyd med treningsbh'ene fra Swegmark...
Mille** Skrevet 25. april 2010 #15 Skrevet 25. april 2010 Jeg jogger i løpejakke, en "pustende" over del, visstnok velegnet til jogging, og sports-bh. I dag er det 0 grader, så jeg tok på meg en tynn fleeceoverdel i tillegg. Buksene varierer jeg mer med, får ikke til å kle på meg tights uten å ha noe over rumpa, selv om jeg er normalt slank, så jeg løper med litt løs-sittende bukser. Funker fint. ;o) Og knallgode joggesko, viktigst av alt. Dere som sverger til tights, har dere overdeler som rekker over rumpa, eller er rumpa så snasen at dere med glede løper rundt i bare strømpebukse liksom? ;o)
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 25. april 2010 #16 Skrevet 25. april 2010 I sene nattetimer innbyr innlegget ditt erteposen + 4 til litt moro:DDD. Jeg jogger kun i fantasien...*lol* Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå