Gå til innhold

Noen spm til dere:)

Anbefalte innlegg

Var hos legen torsdag. Dro dit for at jeg ville ta hormon prøver. Satt å snakket litt. Da jeg sa til han at jeg var plaget med murringer stort sett hele tiden nevnte han endometriose. Men han trodde kanskje ikke det da jeg har blitt gravid to ganger, men har mista 2. En i uke 19 og i uke 8.

Har bare noen spm

Er dere plaget med murringer/mens smerter gjennom syklusen?

Hvordan er lutealfaen deres?

Hvordan er blødningsmønsteret deres?

Hvordan ble det oppdaget?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141771187-noen-spm-til-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

En kan bli gravid selv om en har endometriose.50-70 % blir gravid .

Jeg er selv en av dem som er uheldig og får kanskje ikke barn uten prøverørsbehandling. Har forsøkt i 6 år og 2 år med prøverør. Jeg hadde ingen spesielle symtomer på endometriose og legene trodde ikke jeg hadde det.Tok lap og fikk påvist endometriose. Nå etter prøverørsbehandlinger så er jeg mer plaget og alder har nok noe å si .Har murringer titt og ofte gjennom hele syklusen men har lite blødninger når jeg har mens.Men jeg er veldig lite plaget av endometriosen . Jeg er ofte kvalm også i forbindelse med mens.Ta laptroskopi for å få sjekket det er mitt råd:) Legene vet svært lite om dette dessverre i mange tilfeller :(

Takker for svar :)

Får bare vente å se hva som skjer. Blir full utredning etter sommeren om jeg ikke skulle bli gravid til da.

Er på cd 11 idag og har hatt skikkelige murringer siden cd 7 som stråler bak i korsryggen til tider. Kan være rimelg ubehagelig til tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...