Gå til innhold

Andre utlendinger her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom til Norge som barn med min somaliske mor så jeg er somalier. Andre utlendinger her og hvor kommer dere fra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halvt svensk, halvt russisk. Har bodd i Norge siden 1997. Bodde før det i Sverige.

Skrevet

Så hyggelig, snakker du russisk? Jeg snakker morsmålet mitt, tysk, italiensk og selvfølgelig norsk og engelsk. Elsker språk :-)

Skrevet

Jeg kan litt rusisk, men driver og studerer det på fritiden nå. Er også glad i språk! Jeg har svensk som morsmål og snakker norsk flytende. Kan i tillegg engelsk, tysk og latin:)

Skrevet

Latin? Så stas, det kunne jeg tenke meg å studere :-)

Skrevet

Kan virkelig anbefale å studere det. Har hatt utrolig mye utbytte av å kunne det. Hvis du skal studere det, må du forberede deg på MYE pugg, men det er det verdt!

Skrevet

Det tenker jeg meg og jeg har ikke hode til å pugge for tiden hehe

Skrevet

jeg er svensk, født og oppvokst i sverige. Besteforeldrene mine er danske, så jeg er vel litt dansk og.

Skrevet

Jeg er amerikansk. Flyttet hit i 1999. Mine språkferdigheter er ikke så bra som andres: jeg kan amerikansk og norsk. Jeg glemte alt av tysk da jeg lærte meg norsk, men før så kunne jeg det. Og nå prøver jeg å lære meg ungarsk, som er morsmålet til min far (han flyttet til USA som tolvåring) - og det er jammen ikke lett.

Skrevet

Jeg kommer fra russland, kom til norge med min mor i 1993 ;O)

Skrevet

jeg er halvt norsk og halvt chilensk. snakker norsk, spansk og engelsk flytende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...