Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Har seriøst kjøpt meg egne smokker... Sitter med de konstant og koser meg skikkelig. Ikke foran andre, men når jeg er aleine. De siste nettene har jeg sovi aleine så har ligget med smokk om natta... Seriøst, trodde nesten ikke det var vanlig å bli smokkeavhengig som voksen... Flaut;0)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 Hah, jeg kjenner meg igjen! Men jeg kjøper ikke mine egne smokk, da - stjæler de heller av mini Jeg sitter også konstant med smokk. Klarer ikke å la vær!Sovner ikke på natta uten smokk.. Og om jeg ikke finner noe smokk, sutter jeg på tommeltotten! Flaut, ja!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Man skal jammen høre mye...... dette var en av de bedre
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 Finnes det TO av dere i dette landet? Mye en skal høre..
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 jeg hadde dette problemet fra jeg var 18-19 til nå nylig.. (er 23)brukte den kun på kveldene. ingen viste noe, men en dag jeg satt forran tven, kom venninna mi på overraskelse besøk (vi har vinduer på kjøkkenet så du kan se inn til sofaen også) hun ringte på og kom inn og fortalte at hun hadde stått og sett på meg i noen minutter før hun ringte på. jeg ble kjempe flau, men d viste seg at hun akkurat hadde blitt avvent selv!! så istedet for å bli dømt så fikk jeg hjelp:) hun hjalp meg ut av dette. og nå bruker jeg smokk kun på søndager. før jeg skal sove. er veldig stolt av meg selv.. har slitt og skjemtes lenge.. men jeg skal klare å bli helt smokkefri! har et mål å være heelt fri når jeg fyller 25!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #7 Skrevet 25. april 2010 Jeg sutta på totten til barnet mitt var 1 år... så det er nok ikke så uvanlig som man tror, mer tabu vil jeg si. Forståelig nok.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #8 Skrevet 25. april 2010 Jeg hadde smokk til jeg var 11 jeg.... Kunne aldri tenkt meg den dritten igjen!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #10 Skrevet 25. april 2010 Jeg bruker smokk..i vagina for å si det mildt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå