Gå til innhold

Jeg vil også ha baby:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en ny gravid mamma til yngstejentens venninne som sier hun er gravid...blir selvsagt glad på hennes vegne, men har så lyst på min egen lille spire. Fra før av kjenner vi 3 til som er gravide. Går inn i min 4 pp nå, og ikke så lett å være åpen om det, da mannen min ikke har like sterkt ønske som meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir også litt vemodig når noen jeg kjenner blir gravid å ikkje jeg..er i 3pp etter en MA....krysser fingerne for oss to jeg ;) masse lykke til :)

Å mannen din blir å skifte mening når du forteller at du er gravid kanskje,kansje det er "styret" med og prøve som han ikkje syns om..:)

Skriv gjerne PM til meg om du vil prate :)

Skrevet

Takk for oppmuntringen Fru Tutta:-) Går veldig opp ( heldigvis mest opp :-)))))og ned dette her...har influensa og TR er nettopp kommet så det er nok litt deppegrunn:-). Har jo så mange positive ting i mitt liv heldigvis, de to prinsessene mine, en super jobb, Romatur på torsdag, sykkelritt å trene til og videreutdannelse å håpe på å komme inn på:D

Hvor langt var du på vei da du hadde en MA? Håper ikke dere har prøvd alt for lenge før den og da? Har tross alt ikke hatt SA ell MA nå og bare i 4 pp så er nok en liten sytunge, he,he:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...