Gå til innhold

Svangerskapet uke 27..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan føler dere dere? :-)

Hvordan ligger dere ann med forberedelser? :-)

Alle er jo forskjellig på når man velger å begynne å handle til babyen, når en lager plass hjemme, osv.. Jeg er av de som egentlig ikke eier tålmodighet! Og helst vil innrede sengen hans osv allerede! :-P Men holder meg selv i nakken! :-P

Hva med dere jenter? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 26.... har ordnet med en liten vugge, og litt klær..det er alt. Planlegger stellekommode (har kjøpt stellepute, skal kjøpe en kommode)

barnevogn av merket emmaljunga, samt bilsete og sprinkelseng. Ellers holder jeg meg kraftig i skinnet!! Det kan fort bli dyrt hvis jeg gir etter for alt det morsomme jeg ser i butikkene :)

Skrevet

Snart begynner jeg uke på uke 29 og har bestilt vogn og kjøpt vugge for 1 mnd siden. Hentesettet og et lammeskinn... merkelig kombinasjon hehehe Har liksom ikke fått helt for meg at jeg kan begynne å kjøp enda... holder litt igjen. Tenker det begynner å rulle på etter den 17. mai hehehe

Skrevet

er i uke 26. vognen og bilsete er bestillt, vugge, grindseng og stellekomod har vi fra nr 1 så vuggen blir vel hentet ned fra loftet om 2mnd, sikkert før også, hehe. så har vi kjøpt inn litt forskjellig klær. stellekomoden har kommet på plass så jeg har fått lagt klær i den. prøver å holde igjen litt jeg også

Skrevet

har kjøpet en body og tre par bittesmå hvite sokker =)

venter på at formen skal komme seg..

Skrevet

Shit.. Ser jeg er tidlig ute ja! :-P

Har kjøpt vogn, bilsete, sengen er på plass, vippestol, badebalje, madrass, dyner, sengetøy, håndkler, lammeskinn, bæresele, sprinkelbeskytter, stellematte, ammeinnlegg, tepper, flasker, vaske saker og kremer, alle klærne hans-mangler bare noen strømebukser,

Så jeg mangler noen strømpebukser, brystpumpe, leke til vognen (sånn som henger i fronten), leketeppe som han kan ligge på gulvet på, bleier, bind til meg, og tja.. Hva annet? :-)

Jeg ble innlagt i uke 35 og min datter var født i uke 36, og jeg var ikke så grådig klar med ting den gang, så jeg har litt panikken for at det samme skal skje denne gangen! Men nå er jo det meste shoppet da.. Så er safe nå! :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...