Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 er konstant tett i nesen. Han er som regel blid og fornøyd, så jeg tror ikke han er syk. Noen som vet hva som kan være årsaken til tett nese? Burde jeg ta han med til legen?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 han har forresten vært tett siden han ble født, og han er noen ganger så tett at han har vanskeligheter med å suge på puppen. Saltvannsdråper hjelper, men jeg syns det er dumt at han skal være avhengig av det. HI
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 saltvannsdråper er ufarlig og ødelegger ikke slimhinnene som otrivin gjør, så det er bare å kjøre på. (fikk jeg beskjed om av legen)
RødRev Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Noen dråper morsmelk i nesen, funker faktisk også fint Det fikk jeg anbefalt av HS.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 Takk for tips! Nå har jeg sprutet noen dråper med morsmelk oppi den lille nesen.. venter på et lite nys ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 morsmelk og saltvannspray er nok tingen ja. Vår lille på 7 mnd sliter enda med tett nese. Vi har bygd opp hodeenden på senga hennes og sprayer henne ofte med saltvann i nesa. Fikk høre på 6mndkontroll at unger flest vokser det av seg i 6mndaldern, men det har ikke skjedd her. -men det er jo et håp for dere
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #7 Skrevet 25. april 2010 Kjør på med saltvann å kjøp en sånn liten ballong på apoteket som suger ut snørret og slimet. Det er jo bakterier som kroppen helst vil ha ut:)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #8 Skrevet 25. april 2010 Hm.. takk for tips! Skal sjekke ut "ballongen" imorgen
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #9 Skrevet 25. april 2010 Jeg kjøpte en sånn ballong på apoteket.. bortkasta penger. Jeg fikk ikke ut synlige buser som hang rett innenfor nesen engang.
Gjest Skrevet 25. april 2010 #10 Skrevet 25. april 2010 De der ballongsugerne er bare noe skrot. Spør etter jordmorsug heller. Funker som bare juling Bare husk å drypp med en god del saltvann å la det virke i ca 10 min før du suger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå