Gå til innhold

Ingen tester!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne måneden har jeg bestemt meg for det:Ikke en test i nærheten. Tar helt avstand fra alt denne gang.

Har nesten ikke tenkt på det engang, EL og dager og sykluser osv mener jeg. Har tenkt tanken omtrent 2 ganger, men ar bare forsvunnet igjen. Hopper til køys når vi selv føler for det uahengig av noe som helst deilig. Avslappet!

Håper jeg ikke begynner å tenke me rpå det de nærmeste dagene heller for jeg vet at EL er snart.

I går drakk vi vin og koste oss. Hadde ikke "planer" i hodet i det hele tatt.

Så skal det være!

Hvem vet, kanskje det rett og slett er slik avslapping som skal til !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det låter flott! det går sikkert fint at vara avslappet hela syklusen.

Selv har jeg en 50/50 strategi tror eg. Avslappet fram til el (+ 3 dager til, så fertilityfrienden kan tala om at el har varit) og nesten manisk etterpå syns jeg det foles som...haha..nåja, sedan jeg har lange sykluser blir det mye mer avslapping enn stress da...flax!

Skrevet

Hvis det ikke lykkes denne gangen så tror jeg at jeg tar sånn plan også næste gang :) høres veldig bra ut !!

Skrevet

ja, så fint!

Merker kanskje at jeg tenker litt mer på baby, EL og tidspunkt nå i disse dager. Er nok straks EL tenker jeg.

Men vi koser oss akkurat når det måtte passe denne pp og det blir forresten desto bedre. Ikke noe stress liksom.

Kanskje tenker jeg litt på det litt likevel, ellers hadde jeg kanskje ikke vært her inne engang.

Men uansett dere. Denne pp blir det ikke en eneste test som blir våt!

he he.Lykke til mrs. hs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...