Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her 5 dager over IKM og har enda ikke merket noe til TR. Dette er vel vår 8. PP eller noe deromkring. Sluttet å telle og sluttet å være her inne. Har vært så heldig å bli gravid 1. PP 2 ganger tidligere, men denne gangen prøver jeg med "ny" mann. Følte egentlig at jeg hadde gitt opp litt siden det har vært så enkelt tidligere.

Nå sitter jeg da her med en del symptomer og har ikke sjangs for å skaffe meg test før om noen dager :@

Har SINNSYKT vondt i puppene...

Stikker litt i magen og kjenner strekk rundt lysken når jeg hoster og nyser... Trøtt og utrolig fort sliten... Og SVIMMEL når jeg reiser meg.

"Problemet" er at jeg ikke er kvalm :P Dette har vært et typisk tegn på svangerskap de 2 andre gangene så jeg tør liksom ikke håpe :o

Ser for meg at det bare er kroppen min som lurer meg her nå og at TR kommer det sekundet jeg tar en test... Hadde vært passe typisk det :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo veldig ut som graviditetstegn, hvertfall. Ingen svangerskap er jo like så det trenger jo ikke bety noe at du ikke er kvalm denne gangen. Jeg har også masse tegn - skulle teste meg i morges men så sviktet testen! Er det mulig...

Lykke til!

Skrevet

Problemet mitt er at jeg bor på en forholdsvis liten plass som kun har apotekutsalg i dagligvareforretning :P Tror du ikke de er tomme for tester da???

Må kjøre 1 time for å komme til nermeste apotek... Og har ikke mulighet før på onsdag. Murrer sånn i magen til tider at jeg nesten frykter det er tanta, men det er liksom ikke sentrert bare til livmoren (vanskelig å forklare).

Glemmer jo så fort hvordan det var sist gang også... Er 5 år siden da :P

Når har du IKM da?

Skrevet

Jøss, tomt for tester ja,..

Men ta en urinprøve, morgenurin og gå innom et legesenter, de kan nok hjelpe deg :))

Skrevet

Hehe :) Har tenkt på dette, men du skjønner... det er litt ekkelt når man kjenner de fleste som jobber der :P

Ille nok på butikken når man føler man sniker en test nedover båndet på disken :P

Kanskje jeg får prøve å manne meg opp i løpet av natta da vett :P

Skrevet

Ja, det kan jeg forstå.

Bodde tidl selv på et lite sted,, Du får prøve å ta deg en biltur litt lengre unna da,, evt om du har en venninne som skal litt unna..Som du stoler på,, ikke lett det her,, men såå spennende å teste da,,

Skrevet

Må innrømme at jeg er litt nervøs for at det bare er noe jeg innbiller meg og da. Så er litt godt å tenke på at jeg kanskje er gravid. Er kjemperedd for å bli skuffa. Men kan jo ikke greit gå rund som dette heller da. Må jo legge ut en savnet-annonse dersom TR ikke kommer og jeg ikke er gravid :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...