Gå til innhold

2.tri er best, uten protest :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 tri var preget av kvalme og symptomer som kom og gikk, mange bekymringer ang SA/ MA på 1. tri-forumet og en generell nedtelling og utålmodighet til de magiske 12 fullgåtte ukene...

2.tri er foreløpig bare fryd og gammen- ingen kvalme, bekkenløsning eller leggkramper- en voksende mage med masse spark og begynnende innkjøp og planlegging. 2.tri-forumet er preget av lettelsens sukk ved 12 fullgåtte uker, spenning før ordinær UL og mange gledesbudskap, koselige tråder om vognvalg og utstyrsdebatter=)

3.tri vet jeg enda ikke hvordan blir; forhåpentligvis like bra som sist gang, men litt bekkenvondt og andre småplager hører jo som regel med.. Den stadig voksende magen blir jo også litt i veien til slutt, og bare det å ta på seg skoene kan by på utfordringer:p Dessuten blir også 3.tri-forumet ofte preget av et slags kappløp mot fødselen, hvor det er om å gjøre å føde først, og de mest utålmodige sjelene begynner å mase om kjerringråd for å få igang fødselen allerede flere uker før termin..

SÅ jeg koser meg her på 2.tri så lenge det varer, og når 3.tri starter er jeg nok sikkert klar for det også- siste etappe og snart baby i armene! God søndag og fortsatt godt 2.trimester fra lykkelige og glade meg i vårsola=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det! Flott at du koser deg denne tiden, det er absolutt fortjent :)

NYter våren jeg også, så godt det lar seg gjøre ;)

Hei og hopp!

Skrevet

Føyer meg inn i rekken. Føler meg egentlig strålende! Ikke blitt så veldig tung enda, og har masse energi om dagen. Og gutten vår sparker og står i i magen. Koser meg!!!

Skrevet

årh misunner dere, her er det bekkenløsning som herjer og alt er bare dritt for tiden...energien uteblir, og på toppen kan jeg ikke bevege meg noe spes....liker ikke 2. tri og kommer sikkert ikke til å være fornøyd i 3. tri heller, spes ikke om ting fortsetter i samme retning....*telle ned dagene*

uansett håper dere får en lik efin tid fremover=)

Skrevet

huffda, så kjedelig med bekkenløsning og lave energilager... Fikk noen smertefulle uker med BL sist, så denne gangen håper jeg på å slippe unna;) Håper du klarer å nyte den voksende magen og lille huleboer på tross av alle plagene da, og at det snart blir bedre for deg også=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...