Gå til innhold

Ang urinveisinfeksjon,trenger litt hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hos legen i går,tisset masse blod.Ble påvist urinveisinfeksjon.Har aldri hatt det før og glemte å spørre legen,men må jeg vente med sex til det er vekke???

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Nei, men drikk mengder og tiss med en gang etterpå.

Skrevet

Drikker for harde livet :-)

Takk for svar :-)

Skrevet

huff,dette er ikke noe godt nei.. Har hatt det maaange ganger, du har sikkert fått en pencelin kur av legen, viktig at du tar hele kuren! selv om det føles bra, om man ikke blir helt kvitt det er det stor sjangs for at det kommer tilake om noen månder.. Drikk masse tranebærjuice, selv om dette smaker blææ.. og appelsinjuice. Anbefaler deg å gå på apoteket å kjøpe tranebærkapsler, spis dette i 2 eller 3 månder hver eneste dag. Ellers hjelper kjerringrokk te, men ikke drikk for mye av dette.. og det med sex er som hun sier over her, husk å tisse rett etter sex, viktig.. Høres kanskje litt stress ut og gjøre alt det jeg skriver her, men når man først har fått det er det superviktig å forebygge at det kommer igjen, ellers kan du havne i den onde sirkelen jeg gjorde. og det er utrolig stress og få det 4 eller 5 ganger i året.. måtte gå til fotsoneterapi og spise tranebærkapsler i et helt år men heldigvis hjalp det og nå har jeg ikke hatt det på lenge (-: lykke til

Skrevet

Nei dette er ikke godt å ha så jeg skal gjøre mitt forå ikke få det igjen :-)

Takk for gode tips :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...