Gå til innhold

Veier dere også mer de dagene dere ikke trener ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor veier jeg mer de dagene jeg ikke trener ? Betyr det at jeg legger på meg med en gang ? Trodde vel at det måtte mer enn en dag og to med litt utskeielser og latmannsliv til. Spiser ikke chips eller noe særlig salt mat som skulle tilsi mye vann i kroppen. Noen andre som opplever dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg. Kanskje flere her inne nå

Skrevet

Sikkert fordi du svetter en del.

Skrevet

hehe....eg er ikkje så veldig flink til å trene eg då...men eg varierer 1-2 kg kvar dag eg....kan vere 57.9 om morningen og 59 om kvelden...så kan eg vere 57.9 igjen om morningen.....hehe....

men eg vil tru det er fordi du forbrenner mykje meir når du trener ,enn når du ikkje gjere det,,,,!!!

Skrevet

Det er veldig individuelt. Eg veier faktisk meir dei dagane eg trenar, men går meir jevnt ned. Rart, men slik er min kropp..

Skrevet

Kommer kanskje an på når du veier deg?

Jeg veier meg alltid på samme tidspunkt, på morgenen.

Kan du være dehydrert fordi du ikke drikker nok, men svetter mye, og samtidig veier deg etter trening?

Skrevet

Var det ikke du som snakket om å veie seg midt på dagen? Det kan være en årsak. Man blir ofte litt dehydrert av å trene selv om man er flink til å drikke.

Jeg merker mest variasjon ifht tre ting - eggløsning, mens og ifht når man har vært å gjort stort i do..hehe

Skrevet

Har heldigvis ikke den vanen at jeg veier meg så ofte, og henger meg heller ikke opp i at vekten varierer et par kilo fra gang til gang.

Har nok med væskebalansen å gjøre.

Å veie seg oftere enn en gang i mnd anser jeg som litt overdrevet. Jeg går på vekta hvis jeg føler at jeg virkelig har gått opp eller ned i vekt.

Skrevet

jeg veier alltid mer når jeg trener pga. væske inntaket. Blir alltid uten unntak litt oppblåst på treningsdagen men tisser mye og føler meg mindre dagen etterpå.

Skrevet

Drikker mye når jeg trener jeg også, det skal man gjøre, og man skal også spise godt og proteinrikt de dagene for å gi musklene noe å bygge med. Større muskeler øker også forbrenningen hvis man vil ned i fettprosent. Men vekten kan stå på stedet hvil, jeg er fastere, smalere og i bedre form, men veier like mye som før jeg begynte å trene igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...