Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det river og sliter sånn i eggstokkene nå at jeg tror jeg omkommer snart! Har akkurat vært og hilst på min venninnes nyfødte lille frøken, og lysten på en ny en ble ikke akkurat mindre. Tror jeg må starte med en intensiv maseperiode her, så knskje jeg får lurt med meg mannen til høsten! (må få unna flytting først og rekke å jobbe litt ;o)

Leah blir to til sommeren, så egentlig passer det perfekt nå snart synes jeg, må bare overbevise mannen om at det er KJEMPEfornuftig! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du dør altså av babysyke?

Jeg vil jo tro mannen din vil ha deg i live en stund til, så du skal ikke se bortifra at han blir enig med deg om en liten stund ;)

Skrevet

Jeg er faktisk usikker :-/ Haha!

Skrevet

Jeg dør også av babysyke innimellom, men som student tror jeg at jeg må vente liiiiiiiiitt ihvertfall, sånn at jeg kan jobbe litt først:-P

Dessuten vet jeg ikke om jeg har energi nok til tre barn!! Jeg mener - tre barn, det er ett barn mer enn vi er voksne:-O

Skrevet

synes overskriften var unødig dramatisk.... selv om jeg pleier å være lite hårsår på sånt

har vært nær døden noen ganger og har et familiemedlem som er døende.

Skrevet

jeg er så glad jeg ikke lider av denne dramatiske "sykdommen" jeg. mohahah.. er jaggu fornøyd med den ene jeg har!! Digg!

Skal ikke ha flere heller gitt! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...