*Lissi* Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Snuppa blir 2 år i september, og ny baby i desember. Lurt å anskaffe søskenvogn? Litt greiere kanskje å få med seg begge når jeg er alene tenker jeg... Eventuelt noen som kan anbefale en grei vogn. Er ikke så inne i denne "vognjungelen":-)
Karoline's*mamma Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Tja, det kjem jo veldig an på. Har 21 mnd mellom mine, hadde ikkje klart meg uten tvillingvogna. Men då skal det seiast at eg gjekk ein del tur, og at storesøster også var heime i permisjonstida. Begge starta nesten samtidig i barnehagen. Eg angra faktisk på at eg ikkje kjøpte ei som var bedre. vi hadde carena, men ville valgt ei med roterbart hjul foran som gt safari dersom eg skulle kjøpt igjen. Kan ellers fort li litt tungt. Store og lillesøster hadde veldig glede av å sitte atmed kvarandre, så eg er glad for at vi kjøpte ei slik. Håpar du vart litt klokare.
Marius og Jonas! Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 Tror det kommer helt an på barnet ditt. Gutten min ble 2 i august og vi fikk en gutt til i desember, men hos oss har det aldri vært aktuelt med søskenvogn. Storebror har knapt brukt vogna si etter fylte 2 år, og vil helst gå selv. Vi kjøpte søskenbrett som ble brukt den første mnd, men etter det ville han heller bare gå ved siden av vogna å holde den. Men jeg kjenner andre som har 2-3 år mellom barna som har kjøpt søskenvogn! Så som sagt så kommer det helt an på ditt barn!!
Øyboeren med to små <3 Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Jeg har ca samme aldersforskjell mellom mine som du får, og jeg hadde ikke klart meg uten søskenvogn..! Har en GT safari, veldig lett å trille og er veldig fornøyd med den. Brukte softbag til minsten i begynnelsen, fungerte fint Er mye alene med ungene, og er greit å kunne få begge med seg uten at eldste plutselig ikke gidder å gå mer eller bare rett og slett nekter å samarbeide.... En hylende toåring i sin beste trass- og "teste -grenser"-alder under armen og samtidig trille en annen vogn er ikke bare-bare... Da er det greit å bare putte henne i vogna og trille ut i bilen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå