Mammahjertet <3 Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Vi endte opp med iCandy Apple Jogger :-) Denne her: http://forbrukerportalen.no/produkter/20031/ Bagen kjøpte vi selvsagt i tillegg. Egentlig ville vi ha vognen som kom på førsteplass i denne testen. Men den viste seg å være litt vanskelig å få tak i foreløpig. Pluss at jeg synes vognen vi kjøpte var litt penere etter min smak. Vi var var innom Babyproffsen på Nordby i går. Der hadde de flere vogner som virka bra og som hadde kommet veldig godt ut i tester. Blant annet hadde de Brio Go duovogn, som også så veldig fin ut. Men jeg synes bagen på Brio Go virka veldig smal etter min smak(31 cm). Jeg vil ha plass til en ordentlig vognpose når vinteren kommer. Sluttsummen på iCandy Apple Jogger kom på 8500 svenske kroner, og da var bagen inkludert(44 cm bredde på bagen). I norske kroner ble det ca 6800. Vi valgte svart kjønnsnøytral farge Vi er i hvert fall kjempefornøyde! Vognen virker lett, utrolig enkel å manøvrere, er stødig og ser fin ut. I tillegg er det enkelt å få på og av de ulike delene. Supert at de hadde nok av vognene på lager til at vi fikk kjøpt med en hjem i går. :-D
lin76 Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Gratulera med vogn! Kjenner ikkje merket, men får håpa du blir fornøyd! :-)
Mammahjertet <3 Skrevet 26. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2010 Takk for det :-) Tror vi kommer til å bli veldig fornøyde. Men håpte litt på noen erfaringer her inne. Det ser ikke ut som at så mange har hatt den. Men da får jeg være prøvekanin
siebaeo Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Hei Jeg lurte på om du har fått deg noen erfaringer med vogna enda?
Mammahjertet <3 Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2010 Oppdaget plutselig at noen hadde svart på en gammel tråd jeg skrev(og da med annet nick). Så rart. Det føles som en evighet siden jeg var innom 2.trimester :-) Vet ikke om du, "siebaeo", ser at jeg svarer deg nå. Men kanskje noen andre drar nytte av mine erfaringer :-) Når det gjelder denne vognen så har jeg følt meg veldig fornøyd. Det eneste jeg har savnet på denne er brems. Og det er vel egentlig ikke så mange vogner som har brems. Noe som kan være et minus i lengden er det som er på håndtaket. Det er litt "polstra" slik at det føles mykt og varmt å holde i. Men jeg kan tenke meg at ved litt uforsiktig bruk så kan det bli litt slitt og hakkete. Men da må en omtrent skrape håndtaket bort i noe hardt. Snuppa mi har nå blitt over 2 mnd gammel, og hun koser seg i vogna si. Men jeg må bare si til alle dere som har det lille mirakelet i magen. JA det er slitsomt første tiden med en liten baby, men det er SÅ verdt det. Lille gullet mitt gjør meg boblende lykkelig hver dag med det fine smilet sitt og bare ved å være til. Så som sagt, gled dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå