prinsessemamma2010 Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 I dag er jeg 14 uker på bei, og jeg føler meg ikke gravid i det heletatt. Har ikke sliti noe med kvalme eller noe som helst de første mnd, og gjør det helller ikke nå, Det er ikke det at jeg vil bli dårlig eller klager over at jeg ikke er det. Men jeg har ikke den følelsen at det er der i det heletatt. Kansje det har noe med at jeg ikke har hørt hjerte eller no. Har jo vært på ultralyd, men da var det så tidlig så det eneste jeg så var en "klump".. Er det noen flere som har det sånn?
mandalay Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Jeg hadde det som deg, og har det fortsatt litt sånn selvom jeg nå er i uke 20. Var på ultralyd i uke 6 og 12, nettopp for å få en bekreftelse. Og nå har jeg jo også vært på ordinær ultralyd. Jeg har ikke vært kvalm en dag og heller ikke hatt andre symptomer! Er faktisk i like god form som før jeg ble gravid, og nå er jeg halvveis! Jeg vil anbefale deg å ta en privat ultralyd hvis du har mulighet til det. For meg var det veldig betryggende. Og prøv og nyt at du er i så god form- sannheten er jo at vi er veldig heldige:-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 denne gangen føler jeg meg virkelig alltfor mye gravid, formen er skikkelig dårlig og jeg sliter meg igjennom hver dag.. men med nr 1 følte jeg meg ikke gravid i det hele tatt, hadde ingen plager og var i like god form som før jeg ble gravid å det var jeg til det var ca 1-2mnd igjen. så jeg vil bare si pris deg lykkelig over at du er i så god form. men som hun over sier kan du jo ta deg en privat ul for å berolige deg litt.
Gjest Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Jeg hadde det slik rundt uke 13-14, men det gikk over er nå 19 uker og magen har poppet ut, vesle er aktiv i magen og alt er bra hehe
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 Hadde det ikke vært for magen og sparkene, så hadde jeg ikke merket at jeg var gravid jeg heller nå, 19 uker på vei snart=) Mye dårligere form i 1.tri, og foreløpig ingen bekkensmerter el lign, så her nytes hver friske og raske dag til det fulle;)
kilamor Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 tror ikke det er unomalt, eg fant ut att eg var gravid når eg var 4mnd på vei, grunnen var att eg ikke hadde fått mensen på 4 dager så tok eg testen, det viste seg da att eg var langt på vei når eg hadde vert hos legen, det var nok falsk mensen eg hadde hatt da, men er nå 7mnd på vei med en liten kul på magen med ett friskt barn og føler meg i topp form, mye liv, hadde det samme med første mann men da fant eg ut att eg var gravid i uke 20. men ingen mage, så plutselig på en måndes tid var det stooor mage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå