Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Hvordan var utseende på din første unge kontra din andre (tredje, fjerde) unge?? Hvem er de mest lik? Er de lik hverandre? Er de helt ulik? Mest lik mamma eller mest lik pappa?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Ungene vår er helt forskjellige, men så har de forskjellige foreldre også da ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 Første mest lik far, men med trekk fra morfar (ikke fra mor..), andre mest lik mor.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Jeg har to jenter som har vært prikk lik ved fødsel, har problemer med å skille bilder av de. Eneste forskjell på de er 20 g. og 1 cm. Nå venter jeg en gutt og er veldig spent på hvordan han ser ut!
Tante Bassa Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 Jeg har også to jenter som var prikklike da de var nyfødt. Husker det var en helt merkelig følelse da jeg satt og ammet minstejenta, akkurat som jeg opplevde det samme omigjen... hehe Nå er jentene 18 og 20 år og er ikke lenger like. Eldste er lik sin far og yngste er lik meg. Har en gutt som er 23 mnd, som var lik sin far som nyfødt (ikke samme far som jentene), men etter noen mnd var han prikklik sin yngste søster. Så han er veldig lik meg og min familie. Mine 3 barn var også ganske like i str da de ble født. 2940 g 47 cm 2910 g 47 cm 2950 g 48 cm
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 Eldste var prikklik sin far som nyfødt, svigermor holdt på å dette av stolen når hun så han Neste lignet egentlig ikke noe særlig på noen av oss.. Tredje lignet veldig på meg som baby. Fjerde ligner mest på nummer to. Etterhvert som de vokser til ser jeg søskenlikheter hos de alle fire, de to jentene ligner egentlig mer og mer på hverandre. Guttene ligner ikke på hverandre i det hele tatt, men har noen likheter som øyenfarge osv.
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 25. april 2010 #7 Skrevet 25. april 2010 Jentene mine er ganske forskjellige, selv om de er tvillinger:) "Førstemann" som kom ett minutt før, er helt lik pappaen og lillesøster er helt lik meg.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #8 Skrevet 25. april 2010 Mine to barn er utrolig like. En god mix mellom mor og far
Gjest Nabaat Skrevet 25. april 2010 #9 Skrevet 25. april 2010 Nr1 - kopi av meg som liten nr2 - kopi av faren sin. finnes ikke et fnugg av meg i henne. tror jeg bare var ovnen som skulle til for å lage henne nr3 - kopi av meg som voksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå