mia engel&fia frøken Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 sist jeg gikk gravid gikk jeg hjemme med svangerskapspenger. lurer på det igjen men nå har jeg mer dårlig samvittighet for å dra fra jobb. men har hørt at å jobbe med farge kan være abort fremkallende, og da tenker jeg at de mnd jeg er gravid er det vertd å ta vare å dette barnet,for jeg sakal jo jobbe i mange år senere,passer supert ned et barn til så snuppa fra før kan få søsken vil helst ikke risikere noe. er jo ekstra nervøs av meg å pga dødfødsel i uke 26 og en sa for en mnd tilbake. blir mye tanker nå, vil ikke risikere noe. tenkere dere frisører noe på jobb situasjonen med kjemikaler?
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Når jeg jobbet som frisør hadde jeg to SA, er jo ikke helt 100% sikkert om det er jobben, men var mye stess med jobb og sterke kjemikaler i lufta. Jeg ble gravid for 3 gang, jeg ble sykemeldt i fra jobben 100%, men har nå sluttet og denne gang har det gått veldig bra. Er i dag 20+6 =) Men vet om mange frisører som mener det ikke skader mens noen av de få som har opplevd ting har hatt bevis på at de sterke kjemikalene kan gi vannhode på fosteret bl.a.
mia engel&fia frøken Skrevet 25. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2010 takk for svar, må ringe å høre med legen om jeg får noe tips fra henne. har lyst på dette barnet!
glerme81 Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 hei.. jeg er også frisør, å litt bekymret for dette. men jeg er egennæringsdrivende, så da må jeg velge å jobbe frem til fødsel, men som sagt så tenker jeg mye på dette. Jeg vet jo av mange frisører med helt friske barn, som jobbet frem til fødsel, så foreløpig fortsetter jeg å jobbe som før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå