gakkeliten Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Jeg kan ikke huske at det var sånn sist jeg gikk gravid - og nå begynner jeg å bli skikkelig sutrete: INGENTING smaker slik det skal! Er det noen andre som opplever dette? Jeg kjenner ikke igjen noen smaker - tilogmed favoritten min, Taco, smaker tamt og feil og ikke noe godt... Finner ikkeno jeg liker så godt at jeg får opp apetitten - jeg er sikker på jeg har gått ned noen kilo etter jeg var på kontroll for en måned siden... Og det uten å spy. Jeg er kvalm, men ikke konstant - får bare ikke i meg noe særlig fordi alt smaker Feil! Gørr.
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Er ikke kvalm lenger, men hva hjelper det? Spiser stort sett bare for å spise. Er sjelden sulten, har ikke lyst på noen ting, og alt jeg vanligvis elsker, det smaker rart, vondt eller ikke noe. (og det gjelder alt fra grønnsaker til sjokolade) Så du er ikke alene.. Håper jeg får igjen normal smak snart.. Er 11 uker.
Plutten ~Fødeklar~ Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 jeg er sånn med lukter, alt lukter enten mye sterkere, vondere eller helt annerledes enn vanlig.
Mammafugl Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Ja, alt lukter myyye mer enn vanlig. Særlig folk. Og mange folk lukter ikke godt. Ikke i det hele tatt. Uuuusj!
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 og forresten så trekker jeg tilbake til det med kvalmen.. (som har vært fraværende nesten en uke), for i dag var bilturen til jobben pyton. Trodde jeg hadde klart å hente meg inn når jeg nådde jobben, men da jeg lukket opp døra og møtte kaffelukta.. så var det bare å spurte til nærmeste do. ÆSJ! Måtte bli 11 uker før jeg hang over do ja..
Stella79 Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Ja, sånn er det for meg også... Utrolig kjipt. Alt smaker annerledes. Kjøper titt og stadig ting jeg tror skal smake bra, men må kaste resten etter en bit. Savner å nyte god mat! :-/
gakkeliten Skrevet 27. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2010 Nå har jeg begynt å brekke meg med middagsbordet også - når ting ikke smaker normalt. Møkk. Har spist poteter med ketshup på til middag i dag. Og sneket bort restene mine, så guttungen ikke skulle se at mamma ikke spiser maten sin...
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Poteter ja.. Det liker jeg. I alle former og varianter så langt. Stakkars mannen min.. han så på meg med en stor rynke i panna da vi var i butikken. Jeg hentet potetsalat og potetkaker(sånne tjukke lomper) og forkynte at det var alt jeg trengte. Hehe :-) (poteter spiser jeg kanskje 1 dag i måneden til vanlig..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå