Gå til innhold

Kanskje denne pp???

Anbefalte innlegg

Skrevet

pleier og spotte og ha masse mensmurringer og omme pupper 4 dager for tr, na er ikm bare 2 eller 3 dager unna og ingen av disse symtomene har jeg enna, kan det vere at at,at,at,at

Helst stresset na, teste lysten er pa topp, skal, skal ikke,skal, skal ikke............

Spennende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Vi har IKM samme dag :o) det er akkurat samme her, har vanligvis ømme pupper og mensmurringer før TR men nå.... ingenting (jo, mensmurringer....)...

Skjønner veldig godt lysten til å teste!! Jeg har bestemt at jeg skal ta en test på onsdag eller torsdag (hvis jeg klarer å vente) hvis TR har ikke kommet :o) Har brent så mange tester hittil at jeg går konkurs hvis jeg fortsetter sånn hehe

Men det blir morsomt å følge med hvordan det går hos deg!! Håper at vi kan flytte oss til 1 trim til uke :) Ønsker deg lykke til! (",)

Skrevet

Hei mrs.hs

Ja det er spennende, og gøy at vi har ikm samme dag, men jeg vet ikke om jeg klarer og vente til etter ikm, tror jeg prøver meg på en i morgen, kanskje

Håper vi sees snart på 1.trim

Skrevet

Henger meg på denne, har IKM enten torsdag eller fredag, pleier alltid å ha masse pms symptomer og ømme pupper jeg også, men denne gangen "NADA!!!" Absolutt ingenting!!!

Testet for 2 dager siden og den ble jo selvsagt negativ, visste at det var altfor tidlig, så vet ikke hvorfor jeg testet - det ble bare sånn... har testet positivt på dag 24 før, men vet at jeg denne gangen hadde EL 2 dager senere enn jeg pleier å ha, men det er helt normalt når man går på pergotime - så krysser fingrene nå og håper!! Drømte også at jeg fikk en positiv test for noen dager siden - så får bare håpe at jeg er sanndrømt, hehe :)

Lykke til da jenter, nå går vi endelig inn i uke 17 fra i morgen av - vår uke, med nye muligheter for en liten spire ;)

Ha en fortsatt strålende fin dag!!

Stooooor klem fra

Skrevet

Hei, hei jenter, det samme med meg, ingen pms symptomer denne gang... litt halsbrann, sviing i magen kanskje.

Tro hvor morsom det hadde vært hvis vi alle kunne flytte inn på 1. tri på samme tid:-)

Skrevet

Ja, en spennende tid nå fremover..

Er vel på dag 22 idag jeg.. Har IKM på lørdag, og tenker ikke å teste føre den dag, HVIS jeg klarer å vente,, kribler litt,, Har endel tester liggende her,,,:)

Så da krysser vi hverandres fingre og alt annet som trengs :))

Skrevet

synes det er litt trøstende å se at jeg er ikke den eneste som ikke kjenner noe :o) tar det (selvfølgelig) som et godt tegn hehe :)

Det er egentlig litt vanskligre å ikke teste når man har en del tester liggende :o)

denne gangen har jeg to CB tester, skal se om det holder denne gangen (eller evt., men forhåpentligvis ikke, neste gang også)...

uff, for første gang på ei uka faktiskt gleder jeg meg til uka uten å grue meg til den samtidig :o)

Skrevet

hehe,jeg gleder meg til uken er omme, stresser litt for mye foler jeg, har hatt litt hvit utflod de siste dagene, men i dag var den brunaktig(sorry detaljene) sa det ser ut til at vi ma ga stille og rolig over i 5pp,men det kan jo enda skje et mirakel men tviler pa det, har murringer,shit, hadde vert flott og ha termin i januar, da ville jeg hatt 2 januarmirakler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...