Gå til innhold

Utdrikkingslag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søskenbarnet mitt skal gifte seg til sommeren, og jeg ble bedt, noe som er koselig så jeg takket ja til invitasjonen(selv om jeg egentlig ikke kjenner henne og brudgommen).

Men nå får jeg invitasjon til utdrikkingslaget hennes.. Er det noe jeg syns er harry her i verden er det utdrikkingslag, og jeg har aldri tenkt tanken engang om at jeg skulle bli invitert i hennes, da vi ikke egentlig kjenner hverandre så jeg skjønner ikke hva jeg skal bli invitert for, hun er vel 10 år yngre enn meg, og det er vel hennes venninner også.. Man kan vel takke nei til dette?

Hva syns dere om utdrikking av bruden?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Det er hyggelig å bli bedt. Det er lov å takke pent nei, uten å si at det er fordi du grøsser av tanken.

Skrevet

Jeg har vært på 2 utrolig hyggelige utdrikkningslag. Begge gangene var vi en herlig jentejeng på båttur med masse vin og skalldyr til langt på natt. Ikkeno harry med det i det hele tatt.

Halvnakne jenter i trillebår i playboykostyme med skilt rundt halsen er ganske harry. Det er kanskje det du ser for deg?

Skrevet

Sikkert hyggelig når man kjenner bruden, og jeg kommer til å stille i utdrikkingslag til venninnene mine, som jeg har ting til felles med, minner og sånt man kan mimre om, men høres ikke så fristende ut å drå på tur sammen med en gjeng man ikke kjenner.. Ikke i en sånn setting i alle fall. Jeg mener det er de nærmeste venninnene som hører hjemme i et utdrikkingslag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...