Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde ett egg på frys, men det overlevde ikke opptiningen :(

Jeg har gått på progynova (siden første dag i siste mens) + 1 dag på progestan før medisineringen ble avbrutt (den fatale telefonen på onsdag!!). På fredag begynte jeg å blø.

Jeg har alltid sterke menssmerter, det har jeg ikke nå. Men blødningen er akkurat lik mens-blødningen min...Hvis det er mensen så er den jo to uker for tidlig. Eller er dette bivirkninger av medisinen?

Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den blødningen du har nå er det som kalles avstøtningsblødning. Siden du nå har sluttet på hormoner, slipper livmoren det den har bygd opp. Det betyr at du nå på en måte har mensen, og har startet på ny syklus. Hvor lang denne syklusen vil bli, varierer noe. Min ble ca 3 uker, andre har 4 og fem. Jeg fikk beskjed om at kroppen reagerer ulikt, så alt regnes som normalt ;-)

Det jeg syntes var pyton, var tanken om at det ikke kan være bra at syklusen plutselig bare skal forskyves med ca 2 uker, men det ser ut til at det har gått seg greit til allikvel ;-)

Skrevet

Tusen takk for oppklarende svar :)

Blir spennende å følge med hvordan neste syklus blir :)

Skrevet

Hmm,jeg har ikke blødd noe de 2 forsøkene jeg har avbrutt. Ikke før mens,som kom 3 uker etter at jeg skuttet på Progynova.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...