Gå til innhold

Hun sov i natt!! Er det sånnt det føles å være uthvilt altså, hadde helt glemt det :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Goood morgen! :D

Hun sovnet igår kl 19 og våknet da ikke før kl 04.30 for en liten tår :) Og deretter var det bare å legge henne over i sin egen seng igjen, og da sov hun til 07.30!

Igår natt var hun også like flink, men da sovnet hun ikke før 20.30, og våklnet da 08.00 (med en liten spisepause kl 04.30) :)

Guud så deilig!!

Pappaen har vært borte i helga, så har en snikende teori om at det kan ha en sammenheng..hvis ikke er det verdens største tilfeldighet!

Han er en liten snorker, og "kaster" seg litt rundt i senga når han sover. Hmm..

Skrevet

Snuppa og jeg sov også bedre når min mann ikke sov ilag med oss hehe. Han sov på gjesterommet i 3 dager i forrige uke pga masse overtid på jobb og måtte være opplagt. Nå har han flyttet inn igjen og jeg er trøtt sukk. ;-)

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener! Vi hadde en liten periode med matnekt etter en magesjau og det føltes som hun var konstant sulten om natta, men nå har hun begynt å spise igjen, og to netter på rad nå har hun våknet bare 1 gang! Hurra!

Vi har henne på eget rom så vi blir verken forstyrret av henne eller hun av oss, tror det er bra for alle parter. Hun sover definitivt best i sin egen seng, eller i bilen. Sover ikke alltid godt i vogna på tur engang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...